Pali cewki 1.6 sr

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: marcin7x5 » śr sie 16, 2017 09:52

Brago pisze:Ogolnie sraka już się wkurzam kosztami.
... a kto powiedział że to tanio będzie...
A na poważnie to są stosunkowo małe koszty w porównaniu do tego co mają właściciele aut tdi i tsi.



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: Brago » pt sie 18, 2017 17:30

A no zgadza sie. Spodziewalem sie czegos lepszego przesiadajac sie do Golfa IV. No ale trudno. :)



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: marcin7x5 » sob sie 19, 2017 20:56

Trochę zainwestujesz w auto to potem ci się odwdzięczy bezawaryjną jazdą. Najgorzej jak się pamięta o aucie tylko gdy wystąpiła awaria lub usterka czegoś.



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: Brago » pt paź 13, 2017 18:01

To znowu sie stalo..

Wymienione byly: uszczelki kolektora ssacego, swiece, kable, cewka.
Czyszczone kanaly kolektora, przepustnica, rura laczaca odme z puszka filtra do przepustnicy.

Faajnie. Smigalo jak nigdy. Dojezdzam do swiatel wszystko gra. Ruszam spod swiatel juz go tak zmulilo tak szarpalo tak nierowno palil na cylindrach, smrod siarki i innych trujacych substancji..

Dzis o 9 mialem robione tlumik srodkowy i koncowy. I co po tym jak zaczal pracowac glosniej niz przed naprawa..

Czekam na rzeczowe opinie coz to moglo sie przyczynic do tego.

Ps. Po kupnie auta, cewka wytrzymala do pierwszej awari poltora roku. W 3 miesiace nagle 3 padly. Zasilane LPG.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: marcin7x5 » sob paź 14, 2017 17:27

Ale ta cewka to wypalają się gniazda czy ogólnie się topi? Stopiła się po robieniu tłumików? Czy jak robił tłumiki to było coś spawane?



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: Brago » ndz paź 15, 2017 00:51

Sytuacja jak sprzed kilku tygodni. Jeden gar nie pracuje. Czy ten sam? Jeszcze nie wiem ale intuicja mowi mi ze tak.

Cewka ogolnie nie wyglada inaczej niz powinna.

Strzelam ze bylo bo to srodkowy musieli polaczyc z reszta ukladu.
Z tym ze zwarcie daloby efekt natychmiastowy zakladam, a nie ok 4h spokoju. Caly czas jezdzilem po tlumikarzu.

Licze na Ciebie Marcin. Zawsze Twoja wiedza jest rzetelna.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: marcin7x5 » ndz paź 15, 2017 12:04

Ustal czy jest to ten są cylinder. Potem sprawdź oporność pomiędzy gniazdami cewki 1-4 i 2-3 cylinder.



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: Brago » śr paź 18, 2017 23:50

Kupiłem nową i jest lepiej ale jednak cos nie gra i jest nadal nierowna praca.

Poprzednim razem tez tak bylo ale mechanik cos smyrnal i bylo ok. Ale nie pytalem co zrobil. Zapomnialem.

Rezystancja pomiedzy:
C-B - 3.41 kOhm
A-D - 3.45 kOhm

I na pinach :
1- 0.39 kOhm
2- 2.22 kOhm
3- 0.39 kOhm
4- 0

To cewka ktora teraz byla uzywana poprzednia NGK:

C-B - 4.13 kOhm
A-D - 4.12 kOhm

A na pinach nie chce odczytywac.

Mam nadzieje ze dobrze pomiar wykonywalem.



Awatar użytkownika
psilos1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1152
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: psilos1 » czw paź 19, 2017 05:50

Kup dobre kable i cewkę -bedzie działać...mi cewkę NGK wykończyły kable Bremi-po założeniu kompletu BERU-mam spokój.Sprawdz vagiem wypadanie zapłonów.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: marcin7x5 » czw paź 19, 2017 06:47

To zmierz jeszcze oporność poszczególnych przewodów zapłonowych. Powinny mieć też ok 4kohm.



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: Brago » czw paź 19, 2017 11:44

Ok. Niedlugo dam wyniki.

Psilos. Wszystkie elementy zaplonowe mam wymieniane srednio co pol roku na marki NGK. Czyli wszystko wymienialem zaraz po zalozeniu tego tematu ok 2 miesiecy.

Wczesniej troszke mniej dbalem i mi bardziej sluzyl. O ironio.



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: Brago » czw paź 19, 2017 13:56

4 cyl. - 5.65
3 cyl. - 5.48
2 cyl. - 5.75
1 cyl. - 5.51



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: Brago » czw paź 19, 2017 16:35

Mam pytanie odnosnie swiec.

Czy przez to ze auto wpierdziela olej swiece za to dostaja na elektrody i moga sie konczyc? Tak jak mowilem Kable i ta nowa cewka maja po ponad 5 kOhm. A swiece moga byc rozne po tych 4 tysiacach. Bo wiem ze mam problem ze spalaniem oleju.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Pali cewki 1.6 sr

Post autor: marcin7x5 » czw paź 19, 2017 19:28

Każda trudność w przeskoku iskry obciąża układ zapłonowy a w tym i cewkę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości