Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Skywalker412
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 05, 2016 17:34

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

Post autor: Skywalker412 » czw maja 11, 2017 21:19

Witam. Mam mały problem z Golfem 2 G60. Silnik po kapitalnym remoncie, remont został zrobiony mniej więcej miesiąc temu. Po remoncie silnik palił, lecz gdy dzisiaj próbowałem go ponownie odpalić niestety stracił kompresje (stało się tak również przed remontem). Czy ktoś miał podobny przypadek, oraz czy da się jakoś zrobić tak aby puściły pierścienie z tłoka? Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 17:33

Skywalker412 pisze: lecz gdy dzisiaj próbowałem go ponownie odpalić niestety stracił kompresje (stało się tak również przed remontem)
Kręcisz rozrusznikiem,a silnik nie spręża,tylko zachowuje się jakby były świece wykręcone i w ogóle kompresji brak?
Skywalker412 pisze: Czy ktoś miał podobny przypadek
Jeśli tak jak ja wyżej napisałem,to ja miałem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

Post autor: arka10 » sob maja 13, 2017 18:05

Michał to ciśnienie oleju ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 21:16

arka10 pisze:Michał to ciśnienie oleju ?
Tak. Zacinający się zawór w pompie i nadmierne ciśnienie,które podpiera zawory.
Wymiana pompy,rozwiązała problem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Skywalker412
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 05, 2016 17:34

Chwyciło poraz kolejny pierścienie.

Post autor: Skywalker412 » pt maja 26, 2017 20:38

Chodzi o to, że gdy podpinam urządzenie do mierzenia sprężania, na cylindrach mam tylko 3.0, 5.0, 5.0 i 3.0 bara sprężania. Gdy robiłe już że tak powiem kape silnika okazało się że wszystkie pierścienie zacisły się na tłoku tak, jakby tłok przed wsadzeniem nie był w ogóle czyszczony. Oczywiście wszystko zostało wyczyszczone a pierścienie były luźne. I teraz prawdopodobnie stało się to samo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości