Strona 2 z 2

Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?

: ndz kwie 21, 2013 15:58
autor: ozzy1979
Tomek_93 pisze: filtr oleju też powinienem zmienić?
Oczywiście! Polecam Ci Filtrona - bardzo dobry. Moje 4 fury na nim latają.

Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?

: ndz kwie 21, 2013 17:51
autor: Tomek_93
No to wezmę się za to, dzięki Panowie :)

Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?

: ndz kwie 21, 2013 23:21
autor: Paweł Marek
lepiej zmień jak robić to tip top. Ja jeżdżę na Lotosie półsynetycznym mam prawie 400 tys zrobione i nic się nie dzieje złego. Z tym że kolego - musisz być przygotowany na to że zmiana oleju nie pomoże a wtedy wróć do punktu wyjścia czyli: zmierz ciśnienie oleju.

Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?

: pn kwie 22, 2013 20:45
autor: Tomek_93
Panowie, na próbę wymieniłem olej, na podwórku ;) no i sprawa wygląda tak, na zimnym silniku trochę słychać szklaneczki, no ale jak złapie temperaturę to cyka jak powinien, kupiłem jakiś platinum mineral ze stacji paliw, po to żeby sprawdzić czy to coś da, no i wygląda na to że pomogło, teraz napiszcie mi jaki najlepiej olej kupić, no i oczywiście filtr :)

Dlaczego zawory stukają? O co w tym chodzi?

: śr kwie 24, 2013 19:06
autor: ozzy1979
Tomek_93 pisze:kupiłem jakiś platinum mineral ze stacji paliw
Sorry, ale nie bardzo kumam, po jaką cholerę wylewasz z silnika pomyje, aby zaraz wlać nastepne pomyje? Przeciez pisałem wyraźnie, że olejom klasy 15WXX mówimy stanowcze NIE. Człowieku, weź kup porządny olej (napisałem wyżej jaki), wymiane poprzedź płukanką do oleju Liqui Moly np. i po sprawie. Minerały możesz lać do duzego kwiata albo poldolota nie do Golfa.