[mk2] Olej w serwie? Normalne?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez Joint69 » Pn sie 20, 2012 14:29

Witam :bigok:
Aktualnie jestem w trakcie swapa na VR6 w Golfie mk2, bazowo siedział w nim 1.8RP, później 2.0 16V 9A, ściągnełem ostatnio serwo przy montażu blachy wysprzęglika, manipulując sobie nim na ziemi wylewa się z niego olej :shock: :shock:
Jest to normalny olej, nie jest to płyn hamulcowy, wiem jaki smak ma olej i jaki smak ma płyn hamulcowy :helm:
Czy jest to normalne? Wcześniej nigdy się z takim czymś nie spotkałem, oleju jest tam sporo, hamulce zawsze działały idealnie, żadnych zwieszek serwa czy twardego pedału, 3 lata go mam i nigdy nic niepokojącego się z hamulcami nie działo ;)
Co z tym fantem zrobić? Wylać olej? Uzupełnić? Czy może serwo do wymiany?

Następnym razem będzie odpowiednia nagroda za takie "ozdobniki" w tytule tematu - Moderator
Joint69
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N cze 24, 2012 19:02
Lokalizacja: OKR
Online: 3d 19h 16m
Auto: Mk2 Fire-MK3 1.8T
Silnik: VR-AGU

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez ja4rqu » Pn sie 20, 2012 14:48

serwo jest połączone z odmą, może tamtędy dostał się olej. Wylej go i sprawdź działanie hamulców i jeżeli wszystko ok to się nie przejmuj.
ja4rqu
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz kwi 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla
Online: 15d 13h 3m
Pomógł: 13
Auto: VW Passat B5
Silnik: AFN

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez k11h » Pn sie 20, 2012 14:53

Przerabiałem już to. Czasami po intensywnym hamowaniu występował twardy hamulec, w końcu całkiem wspomaganie zniknęło. Po wyciągnięciu serwa okazało się, że jest on wypełniony olejem. Po swapie silnika nie został założony zawór pomiędzy serwem a vacuum pompą, stąd ten olej. Póki jeszcze wspomaganie działa, wylej olej i sprawdź/wymień na nowy zawór zwrotny ;)
k11h
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 22:56
Lokalizacja: Jasło
Online: 1d 6h 38m
Auto: Golf II
Silnik: 1.6D

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez jhosef » Wt sie 21, 2012 11:21

ja4rqu napisał(a):serwo jest połączone z odmą, może tamtędy dostał się olej. Wylej go i sprawdź działanie hamulców i jeżeli wszystko ok to się nie przejmuj.

W którym miejscu serwo jest połączone z odmą?

Serwo jest podpięte do dolotu lub pompy vacum zależnie od rodzaju silnika.
Golf Mk2 Match Polo 9N3 VW Up!
Kupię lewy próg plastikowy do Golfa mk2
jhosef
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Online: 231d 23h 4m
Pomógł: 671
Auto: Polo 9N3 Golf mk2 Up
Silnik: BNM

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez Joint69 » Wt sie 21, 2012 13:22

Serwo jest podpięte pod kolektor ssący, zawór zwrotny jest, mialem podłączone pod niego MFA i regulator ciśnienia paliwa (16v miałem na DIGI 1)
W wężykach do MFA i regulatora jest suchutko, zero oleju....
Nigdy nie miałem problemu z hamulcami
Joint69
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N cze 24, 2012 19:02
Lokalizacja: OKR
Online: 3d 19h 16m
Auto: Mk2 Fire-MK3 1.8T
Silnik: VR-AGU




Powrót do Mechanika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Rafgra1988 i 7 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,