[mk2] Olej w serwie? Normalne?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez Joint69 » Pn sie 20, 2012 14:29

Witam :bigok:
Aktualnie jestem w trakcie swapa na VR6 w Golfie mk2, bazowo siedział w nim 1.8RP, później 2.0 16V 9A, ściągnełem ostatnio serwo przy montażu blachy wysprzęglika, manipulując sobie nim na ziemi wylewa się z niego olej :shock: :shock:
Jest to normalny olej, nie jest to płyn hamulcowy, wiem jaki smak ma olej i jaki smak ma płyn hamulcowy :helm:
Czy jest to normalne? Wcześniej nigdy się z takim czymś nie spotkałem, oleju jest tam sporo, hamulce zawsze działały idealnie, żadnych zwieszek serwa czy twardego pedału, 3 lata go mam i nigdy nic niepokojącego się z hamulcami nie działo ;)
Co z tym fantem zrobić? Wylać olej? Uzupełnić? Czy może serwo do wymiany?

Następnym razem będzie odpowiednia nagroda za takie "ozdobniki" w tytule tematu - Moderator
Joint69
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N cze 24, 2012 19:02
Lokalizacja: OKR
Online: 3d 19h 16m
Auto: Mk2 Fire-MK3 1.8T
Silnik: VR-AGU

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez ja4rqu » Pn sie 20, 2012 14:48

serwo jest połączone z odmą, może tamtędy dostał się olej. Wylej go i sprawdź działanie hamulców i jeżeli wszystko ok to się nie przejmuj.
ja4rqu
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz kwi 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla
Online: 15d 17h 23m
Pomógł: 13
Auto: VW Passat B5
Silnik: AFN

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez k11h » Pn sie 20, 2012 14:53

Przerabiałem już to. Czasami po intensywnym hamowaniu występował twardy hamulec, w końcu całkiem wspomaganie zniknęło. Po wyciągnięciu serwa okazało się, że jest on wypełniony olejem. Po swapie silnika nie został założony zawór pomiędzy serwem a vacuum pompą, stąd ten olej. Póki jeszcze wspomaganie działa, wylej olej i sprawdź/wymień na nowy zawór zwrotny ;)
k11h
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 22:56
Lokalizacja: Jasło
Online: 1d 6h 38m
Auto: Golf II
Silnik: 1.6D

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez jhosef » Wt sie 21, 2012 11:21

ja4rqu napisał(a):serwo jest połączone z odmą, może tamtędy dostał się olej. Wylej go i sprawdź działanie hamulców i jeżeli wszystko ok to się nie przejmuj.

W którym miejscu serwo jest połączone z odmą?

Serwo jest podpięte do dolotu lub pompy vacum zależnie od rodzaju silnika.
Golf Mk2 Match Polo 9N3 VW Up!
Kupię lewy próg plastikowy do Golfa mk2
jhosef
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Online: 241d 20h 22m
Pomógł: 677
Auto: Polo 9N3 Golf mk2 Up
Silnik: BNM

Olej w serwie? Normalne?

Postprzez Joint69 » Wt sie 21, 2012 13:22

Serwo jest podpięte pod kolektor ssący, zawór zwrotny jest, mialem podłączone pod niego MFA i regulator ciśnienia paliwa (16v miałem na DIGI 1)
W wężykach do MFA i regulatora jest suchutko, zero oleju....
Nigdy nie miałem problemu z hamulcami
Joint69
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N cze 24, 2012 19:02
Lokalizacja: OKR
Online: 3d 19h 16m
Auto: Mk2 Fire-MK3 1.8T
Silnik: VR-AGU




Powrót do Mechanika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,