Swap na 1,9 AFN

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Swap na 1,9 AFN

Post autor: franQlin » czw paź 27, 2011 10:39

Witam serdecznie,
Kupiłem już całą trójkę w afn 1,9 110km, wrzucam to do swojego mk2.
Szukam po internecie informacji, ale to jeden wielki śmietnik. :banghead:
Bardzo proszę o podesłanie linków z konkretnymi tematami i wątkami.
Interesuje mnie przedewszystkim sprawa elektryki (czy komp jest oddzielny o silnika, czy trzeba rezać po kablu), jak i mocowanie łap, itp.
Najchętniej telefon na priv do kogoś kto to już wykonał.
franklin@op.pl

P.S.
Wiem, że odgrzewam kotleta po raz etny, ale potrzebuję konkretnych rzeczy w jednym temacie, a nie rozpiździela po całym www.
Pozdrawiam,

Patryk


Mk2 R32 DSG 4motion.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Swap na 1,9 AFN

Post autor: wojtass31 » czw paź 27, 2011 13:53

który rok mk2??



Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Swap na 1,9 AFN

Post autor: franQlin » czw paź 27, 2011 15:48

91r. Benzyna. O zmianie zbiornika i wywaleniu pompy wiem... ale zaznaczam że mam cełe mk3 na dawce.
Rok dawcy 97.


Mk2 R32 DSG 4motion.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Swap na 1,9 AFN

Post autor: wojtass31 » czw paź 27, 2011 19:37

Z ego co wiem przekładasz silnik i wpinasz 2 wiązki w skrzynkę bezpieczników i śmigasz



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap na 1,9 AFN

Post autor: jhosef » czw paź 27, 2011 19:51

Jeśli pójdzie ze skrzynią z mk3 to musisz założyć pompę hydrauliczna sprzęgła.
Musisz zmienić zawias z przodu na dieslowski bo jak zarzucisz ciężkiego diesla to mocno przysiądzie.
Większa chłodnica będzie potrzebna, musisz zaplanować miejsce na IC.
Dobrze, że masz kompletnego dawcę.
Miłoby było większe heble założyć z dawcy razem z pompą hamulcową i serwem.
Licznik najlepiej z mk3. Trzeba będzie się też pozbyć immo albo przerzucić komplet.
Szukaj więcej info w dziale speed.



Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Swap na 1,9 AFN

Post autor: franQlin » pt paź 28, 2011 21:55

Właśnie wróciłem lawetą z podróży, a ze mną mk3.
Skrzynia jest na linkach, łapy mocujące bez większych problemów podejdą.
Zwrotnice+brejki przekładam w komplecie. O zawias się nie martwię, ponieważ mam już założony koni z mk3.
Zegary także od mk3.
Tylko mam pytanie!!:
1)Wiązkę wyrwać w komplecie (o ile się da) i przerzucuć plug&play zamiast mojej, czy trzeba to będzie ciąć i łatać???
2)Jak najpewniej, najszybciej, najsprawniej pozbyć się immobilisera?

Proszę o pilną odp. bo na dniach zaczynam...


Mk2 R32 DSG 4motion.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Swap na 1,9 AFN

Post autor: wojtass31 » ndz paź 30, 2011 00:09

immo trzeba dać di usunięcia
a wiązka od silnika odczepiasz od skrzynki bezpieczników z mk2 i podpinasz do mk2



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości