[all VW, Inny] schemat instalacji podciśnienia B5FL 1.9 TDI

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Qto, italiano_83, Michał_1977, VIP

schemat instalacji podciśnienia B5FL 1.9 TDI

Postprzez maj_majewski » Pn kwi 04, 2011 21:03

Proszę o info, w którą stronę ma być ustawione to coś, co zapobiega powrotowi powietrza w jedną stronę.
Zaznaczyłem to czerwonym kółkiem. Wężyk idący od czujnika jest "bierny" a ten za tą blokadą ssie. Wsadziłem to umożliwiając ssanie, czyli zablokowałem ewentualny powrót powietrza do czujnika.
Obrazek
maj_majewski
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N sty 09, 2011 00:44
Online: 1h 2m
Auto: VW Passat B5FL
Silnik: 1.9TDI

schemat instalacji podciśnienia B5FL 1.9 TDI

Postprzez italiano_83 » Śr kwi 06, 2011 09:44

Ten element powinien być dwukolorowy - czarno/biały i białą stroną powinien być skierowany do trójnika z którego wężyki prowadzą do N75 i akumulatora podciśnienia.
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Online: 205d 11h 33m
Pomógł: 705
Auto: Golf IV TDI ALH ++
Silnik: 1.9TDI

schemat instalacji podciśnienia 1.9 TDI 110 km "98r.

Postprzez NoWy072012692 » Śr kwi 06, 2011 13:40

Proszę o pomoc. Potrzebuję schemat instalacji podciśnienia GOLF IV 110 KM "98r. Chciałbym wymienić wężyki na nowe ale mam problem bo w moim aucie są trzy zaworki sterujące turbiną z czego jednemu zaworkowi brakuje wężyka. Zawsze spotykam tylko dwa te zaworki w innych golfach a u mnie są trzy. Nie wiem czy tak ma być czy ktoś dodał sobie trzeci. Dlatego proszę o pomoc i schemat tej instalacji.
NoWy072012692
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt kwi 05, 2011 11:17
Online: 0s
Auto: VW GOLF IV
Silnik: TDI

schemat instalacji podciśnienia B5FL 1.9 TDI

Postprzez italiano_83 » Śr kwi 06, 2011 15:06

Mniejszy cały czarny to zawór n239 sterujący klapą gaszącą, pozostałe dwa to n75 (biała główka) steruje praca turbo i n18 (taki sam jak n75 tylko cały czarny) steruje pracą zaworu EGR.
Cały temat i jest schemat.
viewtopic.php?f=35&t=318191&start=15
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Online: 205d 11h 33m
Pomógł: 705
Auto: Golf IV TDI ALH ++
Silnik: 1.9TDI

Re: schemat instalacji podciśnienia B5FL 1.9 TDI

Postprzez rozyk_l » Wt lip 12, 2011 06:16

Czym grozi jazda bez zaworka zwrotnego zaznaczonego na ilustracji w pierwszym poście czerwonym kółkiem?

Około pół roku temu wymieniałem go (koszt ASO ok 50 zł) i znów padł. Zapchał się syfem co blokuje sterowanie gruszką i auto jest jak SDI. Obecnie zaworek jest wyrzucony i dany wężyk.

Panowie odpowiedzcie żeby nie zakładać nowego tematu :/
rozyk_l
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Wt paź 27, 2009 12:06
Lokalizacja: Świdnik
Online: 1h 42m
Auto: MK4
Silnik: ASV




Powrót do Mechanika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,