przejście z modułu 1J0...Q na 1C0..C lub B Problem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kubagolf4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 08, 2018 14:08

przejście z modułu 1J0...Q na 1C0..C lub B Problem

Post autor: kubagolf4 » wt sty 09, 2018 09:42

Jeśli taki temat już był to przepraszam za stworzenie nowego. Szukałem w wyszukiwarce ale nic konkretnego na ten temat nie znalazłem


Witam chcę przejść z modułu z jedna wtyczka 1j0 959 799Q na moduł 1c0 959 799 C lub B
W aucie mam CAN sprawdzany vagirm mam centralny zamek mam elektryczne szyby lusterka mam ESP itp.
Zrobiłem przejściówkę z 1j0 na 1c0 znalazłem schemat na forum passata. (fota niżej)

Zrobiłem przejście zamontowałem silniki od 1c0 i podłączyłem no i niestety nie działa jedyne co działa po podłączeniu anteny (wtyczka T15) to zamykają się i otwierają drzwi kierowcy (czasem otworzą się drzwi pasażera) światła w środku się świecą reszta zamków nie reaguje i szyby też się nie odsuwają :/ czy ktoś może mi powiedzieć co trzeba zrobić ? Żeby to działało ?
Drugiej kostki nie podpisałem z niej kable wychodzą na bezpiecznik przy przekaźnikach 15a tak wyczytałem nie mam takiego bespiecznika i awaryjne trąbkę bez własnego zasilania i czujnik otwarcia maski więc to raczej (nie jestem pewien) na razie jest nie potrzebne.
Chyba że moduły mam moduł z końcówką C od bory USA i z końcówką B ale to z angola może dlatego nie działa . Proszę o podpowiedź i rade.
A jeszcze mam wpięte coś nieoryginalnego ale to jest do zamykania drzwi z pilota z tego urządzenia idzie jeden kabel na masę dwa podpięte wiązkę pod kierownicą awaryjne Oraz dwa kable idą do drzwi kierowcy w zamek są wpięte. To by przeszkadzało ? Raczej chyba nie.

https://forum.vw-passat.pl/topic/53882- ... -poradnik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Z kostki t15 idą dwa kable zasilające żółto czerwony i czarno czerwony do bezpiecznika 15a obok przekaźników może bez tych kabli silniczki nie rusza ??? Może ktoś wie czy trzeba je podpiąć ? I wtedy ruszy ???
Na mojej niebieskiej kostce która mam w aucie t23 pin 3 mam żółto czerwony kabel trzeba go przepiąć do t15?

Opis kabli T15
T15/12 - 1,5mm czerwono/żółty - bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A - z tego bezpiecznika dajesz też napięcie dla dodatkowej syreny z podtrzymaniem - pin 3 (jeśli ją założysz)
T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A.
(jak pisałem wyżej obok przekaźników nie mam bezpiecznika 15a
Do czego je podłączyć ? A może.ktorys kabel z wtyczki t23 wypiąć i przepiąć do t15.ObrazekObrazek

Pytanie dodatkowe co zrobić z pinami
1j0 3 i 17 ???? Podłączać tak jak jest w schemacie pod 1C0 pod pin 17 i 19 ??? Czy nie podłączać bo pisze że idzie po can ??
Pozostałem 2 z mojej wtyczki 5 i 14 ? co z nimi ?

Mój opis mojej kostki z kolorami kabli może ktoś coś z tego odczyta.
http://www.bankfotek.pl/image/2107349.jpeg

Przejściówkę z 1J na 1C sprawdzałem 10X + sprawdzałem przejście multimetrem gra.

Dodatkowo http://www.bankfotek.pl/image/2107352.jpeg
Wtyczka po lewej z niej zrobiłem przejściówkę w niej jest zajęty pin środkowy na samej górze to chyba pin 2 podobno jest nie potrzebny może to przeszkadza może jego trzeba odłączyć już sam nie wiem.
Luty wyszły ładne srebrne.
Może z przejściówki trzeba pociągnąć 2 kable CAN Lcan i Hcan do licznika ?? tego nie robiłem.
Generalnie proszę o radę która pozwoli to odpalić.
Takie mam silniki i moduły. (mam angola z B) ale też nie działa.
I co jest z tymi S0003 i S0004 podobno klapa się nie otwiera jak jest 3 to prawda ??
odrazu pytanie czy 1C0 959 799 B z symbolem S0004 od Skody superB 2005r będzie pasował do MK4 ?ObrazekObrazekObrazek

Do tego wszystkiego mam jeszcze kluczyk.
Silniki moduł C i kluczyk są z jednego auta BORA USA.
oznaczenie kluczyka: 1J0 959 753 AM
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości