Podłączenie ogrzewania tylnej szyby

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

k4mil13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 18, 2017 17:39
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Podłączenie ogrzewania tylnej szyby

Post autor: k4mil13 » sob lis 18, 2017 17:59

Siemka. Jako że zbliża się zima chciałem ogarnąć podgrzewanie tylnej szyby w swoim aucie, a spotkał mnie taki widok jak na zdjęciu - z jednej strony wychodzą 2 kabelki a z drugiej 3 wpięte do kostki. Nie znam się na tym, a nie znalazłem w necie coś co by mi pomogło to ogarnąć. Pomoże ktoś?
https://zapodaj.net/1f4ae5b5b9d0d.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/0f91e09b5e268.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
BuX2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob wrz 27, 2014 18:20
Lokalizacja: świętokrzyskie

Podłączenie ogrzewania tylnej szyby

Post autor: BuX2 » sob lis 18, 2017 22:55

Hmmm... wrzucę najlepiej schemat. Nie wiem jak tam u ciebie z elektroniką...
Jak widzisz połączenie ogrzewanej szyby jest po środku lewej strony szyby. Przewody raczej "mięsiste", bo biały (+) 1,5mm2 i brązowy (-, masa) 2,5mm2 z wiadomych przyczyn. Nie da się ich przeoczyć. Biały "+" idzie do czarnego złącza w lewym słupku C (ostatni słupek przy klapie bagażnika), masa do punktu masowego......... trochę to jak dziecku tłumaczenie, ale nie wiem jak tam ogarniasz schemat, to już wolę napisać.
Obrazek



k4mil13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 18, 2017 17:39
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Podłączenie ogrzewania tylnej szyby

Post autor: k4mil13 » ndz lis 19, 2017 13:07