Dobór silniczków szyb do modułu komfortu MKIV 3D (ENG -> EU)

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Astercholik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
Lokalizacja: Żory

Dobór silniczków szyb do modułu komfortu MKIV 3D (ENG -> EU)

Post autor: Astercholik » wt wrz 26, 2017 14:00

Witam potrzebuję pomocy kupiłem samochód Anglik 3D(był dawcą dla mojej europy) który działa na module komfortu: 1C0 959 799B wada była taka że auto zostało okrojone z siłowników szyb tj został 1 uszkodzony 1C2 959 801A bądź 802A już nie pamiętam był na drzwiach pasażera według Anglika. Z góry przepraszam za bełkot niżej ale nie wiem jak to ująć w słowa :D :hmm:

Szukając odpowiedzi na mój problem napotkałem się na temat swapa modułu komfortu z 1J1 na 1C0 i było tam zawarte że mój moduł obsłuży siłowniki które mają numery 1C..... Przeszukałem allegro pod względem siłowników 1C2 no niestety jest chyba tak zwany rarytas ponieważ nie ma ani jednego kompletu co gorsza nawet na sztuki :P . Aby nie zostać bez możliwości otwierania szyb zastosowałem tymczasowo inne siłowniki 1J1(z dawnej elektryki tj 98r pod moduł 1J1 [1 kostka]) które działają tu mogę wybrać podczas otwarcia drzwi bądź x minut (losowo) po odpaleniu samochodu oczywiście skutkiem tego jest brak podświetlania: paneli szyb kierowcy i pasażera, lusterek, no i najgorsze każda szyba działa na swoim panelu tj brak możliwości sterowania szyba pasażera z panelu kierowcy- wiem że to moduł je dezaktywuje i w pełni nie obsługuje, w wymienionym powyżej poradniku doczytałem się że nie mogę niby założyć siłowników z anglika bo nie będą działać poprawnie niby numery te same ale płytka sterująca inna. Tak jak pisałem wyżej samochód był dawcą wszystkiego dla Europy co zaczęło po dłuższym czasie stwarzać problemy dość spore np mamy słoneczną pogodę otwieram sobie szybę nagle zaczyna lać a szyby nie da się zamknąć trzeba albo zamknąć je z zamka kierowcy albo liczyć na fart że po zgaszeniu auta szyby na chwilę zaczną działać.

Czyli podsumowując muszę zakupić odpowiednie siłowniki dla swojego modułu komfortu

1. Czy podejdą modele np 1C0 1C1 1C2 ???
2. Czy mogą być one nawet z Anglika czy tylko z EU
3. Czy podejdą P&P czy muszę coś kodować w module aby działały.

Może ktoś czynił taki zabieg i jest mi wstanie odpisać.


//EDIT
Odpowiedź na 3.
Trzeba je zaadoptować przez VAGCOM-a
Podpinamy VAG-a (VAG COM) wchodzimy w grupę 46 (KOMFORT), następnie 10 (ADAPTACJA) 000 test, save.

Kasujemy wszystkie błędy


1. Fiat Cinquecento 1995' 26.06.2012-12.07.2012
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5929
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Dobór silniczków szyb do modułu komfortu MKIV 3D (ENG -> EU)

Post autor: grg474 » śr wrz 27, 2017 16:30

1C2 to angol. Jak przełożysz zamieniajac prawy na lewy to odwrotnie chodzą szyby


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Astercholik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
Lokalizacja: Żory

Dobór silniczków szyb do modułu komfortu MKIV 3D (ENG -> EU)

Post autor: Astercholik » ndz paź 01, 2017 09:22

Witajj
Czyli muszę zakupić siłowniki z wersji europejskiej o oznaczeniu 1c0 bądź 1c1 bo jak wspomniałeś wyżej 1c2 jest montowany tylko dla wersji angielskiej

Na internecie są takie
1c0 959 801a i 802a
1c1 959 801a i 802a

i nie nie jestem pewien jakie zakupić


1. Fiat Cinquecento 1995' 26.06.2012-12.07.2012
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Dobór silniczków szyb do modułu komfortu MKIV 3D (ENG -> EU)

Post autor: Qto » ndz paź 01, 2017 18:02

1C0 są tylne...1C1 przednie...1C2 przednie angliki



Awatar użytkownika
Astercholik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
Lokalizacja: Żory

Dobór silniczków szyb do modułu komfortu MKIV 3D (ENG -> EU)

Post autor: Astercholik » wt paź 03, 2017 16:48

Oki dzięki wielkie czyli zabieram się za poszukiwanie 1c1 :)


1. Fiat Cinquecento 1995' 26.06.2012-12.07.2012
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości