2.3 v5 agz

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Konrad57
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn cze 12, 2017 22:49

2.3 v5 agz

Post autor: Konrad57 » czw sie 17, 2017 20:31

Witam niedawno oddałem sprawne auto do mechanika w celu wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów.Jak wiadomo żeby tego dokonać trzeba ściągać kolektor pas przedni itp.Po złożeniu samochód chodził na 4 gary,analiza wypadanie zapłonu.Wymiana świec i kabli na nowe,zmiana przepływki.Na benzynie problem zniknął, na lpg przy większym obciążeniu pozostaje.Samochód przy odpaleniu strzela z tłumika,czuć zapach siarki.Po nagrzaniu do temp przełączania na gaz się uspokaja.Dodam też,że włącza się wentylator chłodnicy a po osiągnieciu temp 30-40 c wyłącza się,gdy samochód stoi długi czas na słoncu wariuje zegar.Pokazuje błędne odczyty temp. :kac: . Wzrosło też spalanie... Ktoś ma pomysł o co chodzi?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5932
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

2.3 v5 agz

Post autor: grg474 » pt sie 18, 2017 15:49

Konrad57 pisze:Pokazuje błędne odczyty temp. :kac: . Wzrosło też spalanie..
błędne odczyty temp = zwiększona dawka paliwa = wzrost spalania. uszkodzona wiązka, zamienione przewody od czujników temperatury?
Konrad57 pisze:Dodam też,że włącza się wentylator chłodnicy a po osiągnieciu temp 30-40 c wyłącza się
nie wiem jak jest przy Twoim silniku, czy czujnik od temp a czujnik dodatkowy od wentylatora nie ma identycznej wtyczki - jak tak to zamienione miejscami wtyczki


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości