Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dead0k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 01, 2017 22:40

Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: Dead0k » ndz cze 18, 2017 10:19

Dzień dobry!
Chciałbym jeszcze raz podziękować wszystkim za pomoc oraz @amatorek i @matipro22 za materiały.
Wczoraj zamontowałem zegary 919 FIS. Wszystko działa, nawet czujnik temperatury pokazuje dobrze.

Niestety nie działa funkcja zużycia paliwa. W internecie piszą że trzeba dać jeszcze jeden kabel od zielonej kostki za zegarami (pin 32) do bloku sterowania silnikiem - pin 2 (blok ewentualnie znajduję się nad kolanami kierowcy). Tyle łaziłem tam ale coś nie za bardzo kojarze...
foto - na dole
Na ostatnim foto widać że jest połączenie dwóch kostek (1J0937763), gdzie występują żeńskie i męskie wtyczki.

Czy ma ktoś może taką kostkę z kablami albo zna numer męskiej wtyczki albo wie jak pomoc inaczej? :)
samej kostki na allegro nie znajduję nawet.
#katowice



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
grzechotek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
Auto: Golf MK6
Silnik: BSE

Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: grzechotek » ndz cze 18, 2017 10:34

Tę pomarańczową wtyczkę masz w puszce w podszybiu. Demontujesz wycieraczki, ten plastik co idzie wzdłuż szyby, potem mechanizm wycieraczek i po stronie kierowcy masz puszkę.



Dead0k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 01, 2017 22:40

Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: Dead0k » ndz cze 18, 2017 11:06

hm na fotkach wygląda że z wewnątrz gdzieś da się dostać



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: Qto » ndz cze 18, 2017 11:08

te zdjęcia są robione od wewnątrz...za skrzynką z przekaźnikami u góry widać te wtyczki



Awatar użytkownika
grzechotek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
Auto: Golf MK6
Silnik: BSE

Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: grzechotek » ndz cze 18, 2017 11:21

Najlepiej dostać się do puszki w podszybiu rozłączyć wtyczkę, potem od strony przekaźników żeńską wtyczkę wyciągną w dół, bo żeby zamontować tego pina to trzeba odbezpieczyć (to takie fioletowe) bo nie wsadzi pina.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: Qto » ndz cze 18, 2017 11:23

racja, z zewnątrz jest lepsze dojście...a jak czasami trzeba ciągnąć kabelki do ECU to i tak trzeba drzeć podszybie



Dead0k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 01, 2017 22:40

Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: Dead0k » ndz cze 18, 2017 11:37

:) pół auta rozebrać trzeba chyba żeby od zewnątrz wejść.
Eh spróbuje za jakiś tydzień albo dwa...

A co z wtyczką? Może na hama kabelek lutownicą obrobić i zrobić go w kształcie tego connectora czy poszukać gdzieś coś podobnego? Niestety nie wiem jak w całości nawet wygląda ta wtyczka.



Awatar użytkownika
Piter88m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn wrz 25, 2017 19:34

Re: Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS

Post autor: Piter88m » śr wrz 27, 2017 11:39

I jak udało się podpiąć ten ostatni kabel? bo mnie to dziś czeka, masz jakieś fotki? Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości