Problem po wymianie zegarów z MFA na pełny FIS

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bart_71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 18:31
Lokalizacja: Kraków

Problem po wymianie zegarów z MFA na pełny FIS

Post autor: Bart_71 » pn lis 03, 2014 14:25

Witam.

mam problem po wymianie zegarów, nie działa cały moduł komfort, szyby, lusterka, oświetlenie wnętrza, nie pokazuje otwartych drzwi na wyświetlaczu tylko kierowcy wskazuje.
Eprom zrobiłem zgodnie z instrukcją z forum passata czyli skopiowałem wartości do komórki $11B. Czy coś jeszcze trzeba zmienić w eproom.

Moje autko to Octavia 2001 1,9Tdi zegary stare nr 1U0920811F a nowe 1U0920840G. Moduł komfort już po Can początek 1C0.
A gdy podstawie stary licznik wszystko działa..
Potrzebuję pomocy.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5935
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem po wymianie zegarów z MFA na pełny FIS

Post autor: grg474 » pn lis 03, 2014 19:24

vag> cangateway> kodowanie > 00006 > test i save


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Bart_71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 18:31
Lokalizacja: Kraków

Problem po wymianie zegarów z MFA na pełny FIS

Post autor: Bart_71 » pn lis 03, 2014 19:27

Robiłem to już i nic



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Problem po wymianie zegarów z MFA na pełny FIS

Post autor: edzio » wt lis 04, 2014 09:49

Zrób to normalnie ,po przez procedurę wymiany licznika ,a nie jakieś przepisywanie zawartości eepromu.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5935
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem po wymianie zegarów z MFA na pełny FIS

Post autor: grg474 » wt lis 04, 2014 20:11

edzio, on nie rozumie jednego - licznik 840 w skodzie był do starszej wersji natomiast z końcówka 1 do nowszej. Mniej więcej to tak jakbyś wsadzał licznik immo 2 do samochodu, w którym było immo 3 - zresztą tu konkretnie tak jest


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości