[mk3] immobilajzer

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

immobilajzer

Postprzez patryk2340 » Śr cze 13, 2012 18:40

Witam,
czy ktoś próbował demontować immobilajzer z auta?
Posiadam takie ustrojstwo, nie jest to chyba ori (z tego co wiem ori był wbudowany w kluczyk), ja posiadam osobny czytnik, który znajduje się pod pokrętłami nawiewów i pastylkę, którą za każdym razem trzeba przyłożyć przed odpaleniem auta. Strasznie mnie to denerwuje i szukam sposobu by się tego pozbyć.

Obrazek
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Online: 30d 4h 11m
Pomógł: 24
Auto: Octavia I
Silnik: 1.9ASZ

immobilajzer

Postprzez Paweł Marek » Śr cze 13, 2012 19:02

Kluczowym elementem prawdopododobnie będzie przekaźnik załączony przez sterowniczek połączony z gniazdkiem na pastylkę. Trzeba iść po kablach i znaleźć ten przekaźnik i wywalić go i połączyć ze sobą kable które dochodzą do styków roboczych (na ogół podpisanych 30 i 87)

Autor postu otrzymał pochwałę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 23d 18h 51m
Pomógł: 2719
Auto: Vento
Silnik: 2E

immobilajzer

Postprzez patryk2340 » Śr cze 20, 2012 20:27

Paweł Marek, znalazłem sterownik tego immo. Posiada dość grubą wiązkę kabli, które idą głęboko za skrzynkę z bezpiecznikami i ciężko cokolwiek tam dojrzeć. Druga, cieńsza wiązka zakończona jest chyba gniazdem diagnostycznym. Być może jest możliwość podpiąć się czymś i po prostu zdezaktywować to urządzenie? Czy jednak szukać połączenia z tym przekaźnikiem o którym piszesz? Będzie niełatwo, bo tam naprawdę jest mnóstwo kabli i ciężko nawet rękę tam wcisnąć

Obrazek
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Online: 30d 4h 11m
Pomógł: 24
Auto: Octavia I
Silnik: 1.9ASZ

immobilajzer

Postprzez jeryk10 » Śr cze 20, 2012 21:04

to immo pewnie jeszcze Niemcy zakładali idź po kablach to na pewno napotkasz przekaźnik razy 2 jeżeli go niema to musisz wyczaić masę tego ustrojstwa a reszta to będzie odcięcie
Swap instalacji z grupy VAG . Sprzedam instalacje silnika 2,0 16V ABF.
jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie
Online: 17d 9h 17m
Pomógł: 236
Auto: mk2 GTI
Silnik: VR6

immobilajzer

Postprzez ssarna1 » Śr cze 20, 2012 21:37

nie możesz na stałe wsadzić tej pastylki?
Obrazek OEM+
ssarna1
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): So sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.
Online: 22d 12h 55m
Pomógł: 37
Auto: mk3 CC
Silnik: ADZ

immobilajzer

Postprzez patryk2340 » Śr cze 20, 2012 21:49

ssarna1, nie da rady, bo po kilku sekundach z pastylką immo automatycznie się aktywuje.
Na sterowniku jest zaznaczony rok 94 więc podejrzewam, że jeszcze w salonie Niemiec montował :hmm:
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Online: 30d 4h 11m
Pomógł: 24
Auto: Octavia I
Silnik: 1.9ASZ

immobilajzer

Postprzez agrala » Cz cze 21, 2012 07:19

Rozbierz to ustrojstwo i daj zdjecia w dobrej ajkosci plytki zobu stron.
Najprawdopodobniej wystraczy zmostkowac styki przekaznikow w sreodku tego urzadzenia.
Komfortowe kierunkowskazy - naciskasz raz a miga 3 razy.
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=45&p=422096
Odczyt PINów z licznika i ECU, korekcja wskazań licznika, naprawa AirBag - 65535, crash data, radio code.
agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
 
Dołączył(a): Cz lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Online: 13d 13h 52m
Pomógł: 733

immobilajzer

Postprzez norek111 » Cz cze 21, 2012 19:41

Jest opis w Google jak obejść ten fabryczny immobiliser,wystarczy poszukać .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: pomorskie Benowo
Online: 50d 17h 54m
Pomógł: 666
Auto: Golf III Bon Jovi
Silnik: AFT

immobilajzer

Postprzez jeryk10 » Cz cze 21, 2012 19:51

Podjedz do elektryka opanuje Ci to to immo jest tak proste ze bez problemu sobie poradzi
Swap instalacji z grupy VAG . Sprzedam instalacje silnika 2,0 16V ABF.
jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie
Online: 17d 9h 17m
Pomógł: 236
Auto: mk2 GTI
Silnik: VR6

immobilajzer

Postprzez patryk2340 » Wt cze 26, 2012 16:22

Dziś miałem trochę wolnego czasu więc zabrałem się za rozbrajanie. Sterownik wpięty był w trzy obwody (rozrusznik, cewka i pompa paliwa). Odłączyłem immo, połączyłem przewody bezpośrednio i teraz wszystko hula tak jak powinno. Dzięki panowie za pomoc.
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Online: 30d 4h 11m
Pomógł: 24
Auto: Octavia I
Silnik: 1.9ASZ




Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Aligator30 i 8 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,