tryb serisowy czyli ta opcja gdzie m.in. czytasz chwilowe spalanie.spiderekkk pisze:Karmel, pokazuje kreski, wlasnie nieche liczyc km, tzn co poz 4 mkf2 serv? i co z tym hallem?
- przełączyć MFA w pozycję 1
- włączyć zapłon (nie trzeba startować silnika)
- przycisnąć i trzymać klawisz MFA
- wyłączyć zapłon (trzymając MFA) i włączyć ponownie
- puścić klawisz MFA
i wówczas
MFA1 - dane stałe przy zgaszonym silniku
Pozycja
0 kod silnika
1 kod kraju
2 zakres prędkości
3 Górny limit obrotów
4 Dolny limit obrotów
5 ciśnienie odłączania paliwa
6 test wyświetlacza
MFA2 - dane zmienne podczas pracy silnika
0 suma zaprogramowanych bajtów
1 podciśnienie na wejściu powietrza
2 obroty silnika
3 chwilowe zużycie paliwa
4 sygnał od czujnika prędkości (halla)
5 Temperatura silnika
6 Temperatura otoczenia
czyli patrząc na MFA2 poz 4 dowiesz sie czy wogole go odbiera.
Czujnik Halla licznika, czy jak kto pisał czujnik prędkości ma numer 321 907 345B i załączam jego foto na obrazku.

pod nim prawda jest tarcza/ koło magnesowe oddziaływające na czujnik

musiał byś prześledzić przebieg ścieżki i sprawdzić czy gdzieś sie nie złamała - mi raz się złamała ścieżka masowa na luźnej taśmie przy samym czujniku. wibracje? po naprawie taśma teraz przylega klejem na ciepło

PS> Acha też zauważ że nie zawsze wszystko startuje od razu(po resecie z klem bądź włożeniu) tylko musisz przejechać przynajmniej z 10km.