16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » wt cze 06, 2017 05:17

mlodociany pisze:
Kolony pisze:Pytanie do wszystkich którzy mają digi2 w 9a. Od czego stosujecie króciec w którym osadzony jest czujnik NIEBIESKI ??? od PFa??
Ori w 9a przykręcany jest na 3 śruby, natomiast od PF na 2 śruby. Jeżeli nawet macie na to patent, w jak jest to zrobione że czujniki mieszczą się pod kolektorem? Proszę o wskazówki, ewentualnie jakieś fotki.
Obrazek
Panowie, wszystkie czujniki w tych autach są takie same, nie trzeba pałować się z króćcami, można wziąć multimetr i się sami przekonacie. Czujnik biały czy niebieski można stosować zamiennie i wpiąć się bezpośrednio do tego, który jest w 9a. Jak macie w ręku czujnik niebieski i biały włóżcie obydwa do tego samego naczynia z wodą i zmierzcie rezystancje, powinna być ta sama, można potem podgrzać płyn i zmierzyć raz jeszcze, rezystancja powinna spaść na obydwu czujnikach o tyle samo. Problemy zazwyczaj się pojawiają jak używacie jakiegoś zamiennika ;)



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » wt lip 11, 2017 23:17

Jedno szybkie pytanie

Czy do digi 1 mozna zapodac wtryski 12 ohm? W serii sa 16


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Kolony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz paź 30, 2016 11:18

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Kolony » śr lip 12, 2017 16:43

Powitać,
9a siedzi już zamiast gruźlika 1.6 PN. Jak pisałem wcześniej, założony jest kolektor ssący od abf-a (chciałem w ten sposób ominąć kombinacje z wtryskami i samą listwą wtryskową) wtryski podłączone jako full grupa. Auto - RAKIETA!!! Mam natomiast problem z wolnymi obrotami, czasem są baaardzo niskie aż zapala się kontrolka ładowania, a przeważnie gaśnie z tym że odpala od najmniejszego strzału. krokowy jest sprawny bo podbinałem do abf-a i do audi 80 b4 2.0 8v i oba autka chodzą idealnie na wolnych, po przekręceniu kluczyka w moim 9a krokowy zadrży, ale nie pracuje bez przerwy, często bywa że na postoju jak ostro przygazuje to słychać krokowy jak zasysa powietrze ale i po mimo tego ... gaśnie. Nie jestem pewien czy prawidłowo podłączyłem przełącznik na przepustnicy, jest zwarty podczas zamkniętej przepustnicy, jak już zaskoczy i chodzi na wolnych, nie ma żadnej reakcji podczas zwierania lub rozwierania przełącznika. Podkreślę że tps na przepustnicy od abf-a jest odłączony, założyłem ori przełącznik z przepustnicy od PF i zonk. już nie mam pojęcia co pokręciłem. Podczas podłączania wszystkiego korzystałem ze schematów WIWID Workschop Data i z Autodaty. wszystkie połączenia sprawdzałem już kilka razy i nic. Jakieś pomysły? sugestie? rozkładam ręce :banghead:

Powiem tyle: VW 3 abf 96rok zostaje w tyle :okej:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » czw lip 13, 2017 12:15

Jaki masz sterownik, jaki wsad eprom? Jak masz listwe z abf to wtryski maja mniejszy wydatek niz te zielone z g60. Jak masz digi 1 to musisz miec switche przepustnicy


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » śr lip 19, 2017 09:55

A w przepustnicy od ABFa nie ma takiej śrubki do regulacji wolnych obrotów ? W PL/KR jest i można się nią pobawić. Auto nie kopci jak z wolnych obrotów dodasz lekko gazu ? Obejrzyj przewody od podciśnienia, szczelność dolotu itd. Najlepiej to zaopatrzyć się w toola, którego zrobiłem. Widać jak na dłoni czy switche działają, czy ciśnienie w dolocie jest prawidłowe itd stan sondy lambda itd..
https://www.youtube.com/watch?v=b4Lb02Id1Gc" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Mati23m2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 27, 2016 21:51

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Mati23m2 » pn lip 24, 2017 02:56

Ktoś jeszcze się zajmuje przeróbką ECU od digi2 pod mapy 16v i odcinka 7200?



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Lucki » ndz sie 13, 2017 00:02

dzwon


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: KoguT » ndz sie 13, 2017 16:02

Lucki, brałem od Ciebie dwa chipy do 2.0 16v 9a na digi1 z rzekomą odcinką 7200 i ani jeden ani drugi nie pozwala osiągnąć takich obrotów. Odcina go przy około 6500.

Zapłon ustawiony idealnie na bodajże 6*, rozrząd książkowo, copot wg. Twoich zaleceń.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » śr sie 23, 2017 19:43

Ma ktoś do sprzedania eprom do digi na 16VT na k24 i wtryskach 440?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
lukasz_katowice2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr paź 24, 2012 20:08

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: lukasz_katowice2 » wt sie 29, 2017 13:28

Pytanie do specow czy komputer z silnika 1p z koncowka. 022cs podejdzie pod 9a z wiazka?


- bordowa VW Jetta A2 1.6 PN 91r.
- Zielony VW T3 bundeswehra 2.0 Boxer Wiatrem chłodzony + skrzynia AGT ( for FUN ) 87 r.

Awatar użytkownika
mateusz46
--------
--------
Posty: 107
Rejestracja: czw gru 15, 2011 23:33
Lokalizacja: Dobre Miasto

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mateusz46 » wt wrz 26, 2017 13:42

Siema pany odgrzebuje temat po czasie bo znow
Robie 9a tym razem digi z silnika 2e wszystko spiete tps dolozony silnik chodzi
Tylko kolektor wydechowy grzeje sie do czerwonosci i auto nie ma mocy
Rozrzad ok na znaki
Zaplonem krecilen w kazda strone i nic
Wytne jeszcze kata
Jak myślicie co może byc przyczyna ?


VW <3

Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: mleko1984 » śr wrz 27, 2017 09:27

Hej, sprawdź jakie masz napięcie ładowania bo jest ważne (nie świeci ci się czasem kontrolka od ładowania przez jakichś czas po odpaleniu ?), sprawdź czy wszystkie przewody masowe są całe i dobrze podpięte. Jeżeli nic z tych rzeczy to trzeba przyjrzeć się ustawieniu zapłonu, być może jest za późny.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: KoguT » czw wrz 28, 2017 11:32

Strzela w wydech? Bo jeśli tak to musi być opóźniony zapłon lub zawory wydechowe za wcześnie się otwierają.
Soft zrobiony pod 16v czy odpalasz go na seryjnym z 2e?



Awatar użytkownika
lukasz_katowice2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr paź 24, 2012 20:08

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: lukasz_katowice2 » czw wrz 28, 2017 20:18

pytanie do speców , może nie golf ale zestaw może wyląduje w golfie :) walczę z instalacją Digifanta II do mojego B3 w automacie , mam 9a na oryginalnym wtrysku i kompie , jestem na etapie dobierania komputera a w zasadzie juz go mam - DF1 037906022CS z 1P, pytanie czy będzie on współgrał ze skrzynią automatyczną ? , doczytałem że właściwy komputer do automata to DF-1 037906022DK ,w obecnym komputerze jest pin który wychodzi na skrzynie automatyczną do digimat-a tylko nie wiem jaki tam jest stan elektryczny podczas pracy :/ czy ktoś borykał się z podobnym problemem ?


- bordowa VW Jetta A2 1.6 PN 91r.
- Zielony VW T3 bundeswehra 2.0 Boxer Wiatrem chłodzony + skrzynia AGT ( for FUN ) 87 r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości