Czyszczenie przepustnicy - instrukcja

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mlodyRwmb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 11:11
Lokalizacja: Widawa
Kontakt:

Post autor: mlodyRwmb » czw gru 04, 2008 17:29

MCK72 pisze:WITAM.Mam problem z obrotami [golf IV 1.4 '99]po odpaleniu zimnego silnika przez ok. 2 3min. obroty falują do 3000 pedał gazu leci do dołu przy próbie jazdy auto samo przyspiesza po przejechaniu około 500 m wszystko wraca do normy na ciepłym silniku problem nie występuje, co może być przyczyną?

Też tak miałem, ale doszedłem do tego, i był to czujnik temperatury cieczy... porpstu mialem nie ten, powinen byc zielony, a był niebieski:)



MCK72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 20, 2008 21:00
Lokalizacja: BIAŁA PODLASKA
Kontakt:

Post autor: MCK72 » czw gru 04, 2008 20:09

Problemy z obrotami ustąpiły po podłączeniu do komputera i wykasowani ponoć nie istotnych błędów.


MCK

kali.wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 06, 2008 22:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kali.wawa » pn gru 15, 2008 14:58

Witam! Jest ktoś, kto może pomóc z adaptacją Vagiem 311-2N, otóż w bloku 098 mam podane napięcia 4.10V i 3.69V, a z tego co podaje lukjar7 w tabelce na pozycji 4 ma być info o adaptacji, ja mam _000 i nie mogę jej wykonać. Ma ktoś pomysł?
ps. w kodach błędów wyskakuje mi za każdym odpaleniem silnika błąd:
00533 - Idle Speed Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
00557 - Pressure Switch: Power Steering (F88)
29-00 - Short to Ground



koral1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:55
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: koral1 » pn sty 19, 2009 21:19

Witam
Mam pytanie Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy jeśli wykonam tylko zmianę przewodu filtra powietrza do przepustnicy. Po prostu wyciągnę stary sparciały i włożę nowy nic nie grzebiąc przy przepustnicy to czy obroty mogą zwariować z powodu tak prostej ingerencji?? Trzeba podpinać kompa??



greg

Post autor: greg » wt sty 20, 2009 09:15

koral1 pisze:Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy jeśli wykonam tylko zmianę przewodu filtra powietrza do przepustnicy
nie



Awatar użytkownika
kedzior303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:38
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: kedzior303 » czw sty 22, 2009 17:03

mama pytanie odnosnie silnika 1.6 AKL, otóż po wyczyszczeniu przepustnicy obroty sa podniesione na około 1000 jak sie doda gazu na biegu jałowym to falują kilka sekund wokoło 1200-1300 i spadają do 1000. Jak sie rusza samym sprzegłem to schodzą do 800 i beda sie tak trzymac do wcisniecia pedału gazu. Po ty pooscylują przy 1200 1300 spadną na 1000 ..... czasem podczas jazdy spadają na 800 i wszystko wygląda normlanie , niestety jest tak tylko czasami. Używam vaga 311 i vwtool i w grupie 098 są wartości 4.8 i bodajże 3.65 po wciśnięciu Go! i nastaw podstawowych chwile zmieniają sie wartościi ustala się wszystko tak jak było i słychac dźwieki z okolic przepustnicy natomiast nie pisze nic że adaptation czy cos takiego .......nie wiem co mam począć doczytałem że na jednym z forów ktoś pisał o podobnym problemi i pomóc miało przestawienie opcji fifo w ustawieniach portu .... niestety przegrzebałem mase stron i nie ma sterownika do usb serial port (COMx) który oferuje taką opcję.......poza tym wyskakuje błąd 533 (wiem co on znaczy).... proszę o POMOC.......



greg

Post autor: greg » czw sty 22, 2009 18:54

kedzior303 pisze:533
regulacja biegu jałowego :bigok:



Awatar użytkownika
kedzior303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:38
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: kedzior303 » pt sty 23, 2009 01:04

wiem co znaczy 533...dzieki za pomoc



greg

Post autor: greg » pt sty 23, 2009 10:54

kedzior303, wiesz o tym ze adaptację przepustnicy można robić dopiero po skasowaniu wszystkich błędów



Awatar użytkownika
kedzior303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:38
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: kedzior303 » pt sty 23, 2009 14:32

tak wiem, ale czy jak je skasuje przed adaptacją to bedzie dobrze?



greg

Post autor: greg » pt sty 23, 2009 16:44

kedzior303 pisze:tak wiem, ale czy jak je skasuje przed adaptacją to bedzie dobrze
kasujesz - nie odpalasz auta. wyłączasz stacyjkę włączasz i sprawdzasz- jak nie ma błędów wtedy dopiero adaptacja



Awatar użytkownika
kedzior303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:38
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: kedzior303 » pt sty 23, 2009 18:13

to tak robie, i powraca ten 533..........nie wiem czemu nie moge zrobic tej adaptacji moze ktos ma inny program ? probowałem vwtool, vag 311, vag 409.1, polski vag 4.9 i brakło mi juz sił od poniedziałku sie z tym męcze....moze wina lezy po stronie interfejsu a własciwie komunikacji przez USB.........



greg

Post autor: greg » pt sty 23, 2009 21:46

kedzior303, spróbuj tymi opisami
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt sty 23, 2009 22:53

szukalbym fizycznego uszkodzenia przepustnicy



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości