FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.
Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Ad3kwatny » wt gru 20, 2011 18:51

nie działa mi ssanie, jest to pompa 1V , jak było wszystko ok to było słychać podniesienie obrotów co tam sie mogło stać ?



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1303
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: piori » śr gru 21, 2011 12:41

Albo poluzowała się śrubka mocująca linkę przy pompie, albo regulowałeś obroty długą pionową śrubą (zielona strzałka na zdjęciu parę postów do góry) i zabrakło na niej gwintu i całkiem się rozkręciła.



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Ad3kwatny » czw gru 22, 2011 20:43

Up w temacie,

a więc jak komuś nie działa ssanie po kręceniu dawką , a można całkiem niechcący zepsuć to prosze sprawdzić pionową śrubkę za pompa czy się czasami nie wykręciła z gwintu. Żeby naprawić wystarczy pociągnąć ssanie w środku w aucie i poźniej wkręcić tą śrubkę, przytrzymać sobie gwint pod pompą i wkręcić:P nic trudnego, podkreślam że na wyciągniętym ssaniu o wiele łatwiej :P

dzięki piori za wskazówki :)

:pub:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: t0mal » czw gru 22, 2011 23:59

A nieprawda wcale to nie jest takie łatwe, tam jeszcze powinna być sprężyna, którą pewnie zgubiłeś.
Obrazek



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Ad3kwatny » pt gru 23, 2011 16:55

własnie sprężynka zginęła ale ssanie działa, istotna jest ta sprężynka?



arwam

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: arwam » pt gru 23, 2011 18:45

Ad3kwatny pisze:istotna jest ta sprężynka?



oprócz sprężynki masz jeszcze podkładkę plastikową z dwoma ząbkami. te elemnty zapobiegają temu żeby się pod wpływem drgań nie rozkręcał cału układ i nie zmieniały się samoczynnie obroty



Awatar użytkownika
wilu8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 03, 2007 20:07
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d

Post autor: wilu8 » sob gru 24, 2011 11:52

Od 2 dni walczę z ustawieniem ABL Wt4 to jest td na ekopompie bez lda , i wszystko jako tako udaje mi się ustawić wolne obroty ale silnik na jałowym jest słaby każde niewielki opór własny czy alternatora czy wspomagania powoduje spadek obrotów . I nie wiem czy ruszanie dawki coś pomoże , czy to jednak wina leży w pompie ?


pozdrawiam wszystkich
www.audi80.pl

arwam

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: arwam » sob gru 24, 2011 13:06

za duży wydatek resztkowy. dodatkowo na zimnym silniku bez wyciągniętego przyspieszacza masz za małe obroty?



Awatar użytkownika
wilu8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 03, 2007 20:07
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d

Post autor: wilu8 » sob gru 24, 2011 21:22

arwam pisze:za duży wydatek resztkowy. dodatkowo na zimnym silniku bez wyciągniętego przyspieszacza masz za małe obroty?

tak na zimnym ma mniejsze obroty bez przyspieszacza ale jak zwiekszam wydatek resztkowy to sie poprawia , ale musze z tyłu pompy ten pół ksiazyc przestawic bo juz mi sie skończył gwint w pionowej śrubie
żeby zbić obroty


pozdrawiam wszystkich
www.audi80.pl

arwam

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: arwam » ndz gru 25, 2011 00:42

wilu8 pisze:tak na zimnym ma mniejsze obroty bez przyspieszacza ale jak zwiekszam wydatek resztkowy to sie poprawia ,

to zmniejsz wydatek resztkowy a zwiększ obroty. poczytałeś jak się ustawia reztkowy?

P.S. dawkę masz seria ewentualnie lekko podrkęconą czy jużdość mocno wkręcona śrubka?



Awatar użytkownika
wilu8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 03, 2007 20:07
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: wilu8 » ndz gru 25, 2011 10:34

Tak resztkowy już wiem jak ustawić u mnie był całkiem wykręcony wiec go dość sporo wkreciłem zanim zaczeło to jakoś chodzić .
Dawki nie ruszalem ale za duża nie jest bo nie puszcza bąka przy przegazówce
śruby już ktoś wcześniej ruszał i widze że jet to wszystko dość pomieszane.
Rano przez chwile ma niskie bez przyspieszacza po ok 2 min juz zaczyna pracować w okolicy normy


pozdrawiam wszystkich
www.audi80.pl

arwam

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: arwam » ndz gru 25, 2011 13:20

wilu8, w casie jak Ci świece dogrzewają to normalne jest że obroty kucają i dużo zależy od kondycji samego silnika jak i układu paliwowego, jak bardzo Ci będą kucać. ak świece grzeją biorą sporo prądu a to już powoduje duże obciążenie alternatora a w konsekwencji silnika. to tak jakbyś mu popuszczał sprzęgło na wbitym biegu



Awatar użytkownika
wilu8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 03, 2007 20:07
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: wilu8 » ndz gru 25, 2011 21:59

Zastanawiam się nad ożywieniem trochę tego silnika bo jakis taki ospały żadnej dynamiki nie wykazuje , ja wiem że to tylko 68km i t4 lekkie nie jest ale troszke powinno być czuć a wygląda to tak jak jazda zwykłym bez turbo


pozdrawiam wszystkich
www.audi80.pl

artur998877
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: artur998877 » pt lut 17, 2012 11:13

witam Panowie mam pytanko jak ustawić w golfie 1 1,5 diesel cały rozrząd i pompę tak od podstaw ponieważ wszystko jeest rozebrane i rozlegulowane od czego zacząć i jak robić wszystko pokolei z góry dziekuję za pomoc pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: zajc294 i 12 gości