1) Wydatek resztkowy - jeśli śruba jest zbyt mocno wkręcona silnik ma inne obroty na ciepłym a inne na zimnym silniku, natomiast jeśli ją za mocno odkręcisz jest "dziura" w gazie - dodajesz gazu a silnik reaguje dopiero po chwili/
2) Sruba powrotu paliwa z kalibrowanym otworem i sitkiem - średnica otworu w śrubie decyduje o szybkości narastania ciśniena wewnętrznego w pompie i o tym jak szybko pompa zaczyna wyprzedzać kąt wtrysku. Jeśli sitko się zapcha to auto nie osiąga wysokich obrotów.
Jeżeli mam pół elektroniczną pompe czyli śrubką którą teoretycznie dawkę się zwiększa, wchodzi w czarny plastik.. i nie ma kontry.. to tej kontry nie ma bo jest pod plastikiem schowana? czy nie ma kontry wcale i trzeba kręcić z dość dużą siłą? bo nie chce czegoś uszkodzić a lekko ona nie idzie..
Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d
: czw maja 26, 2011 19:01
autor: denu
kam pisze:Jeżeli mam pół elektroniczną pompe czyli śrubką którą teoretycznie dawkę się zwiększa, wchodzi w czarny plastik.. i nie ma kontry.. to tej kontry nie ma bo jest pod plastikiem schowana? czy nie ma kontry wcale i trzeba kręcić z dość dużą siłą? bo nie chce czegoś uszkodzić a lekko ona nie idzie..
Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d
: czw maja 26, 2011 20:50
autor: kam
denu pisze:
kam pisze:Jeżeli mam pół elektroniczną pompe czyli śrubką którą teoretycznie dawkę się zwiększa, wchodzi w czarny plastik.. i nie ma kontry.. to tej kontry nie ma bo jest pod plastikiem schowana? czy nie ma kontry wcale i trzeba kręcić z dość dużą siłą? bo nie chce czegoś uszkodzić a lekko ona nie idzie..
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bef ... 1dc91.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tak to u mnie wygląda nie przyjrzałem się i myślałem że plomba jest częścią tej puszki czarnej ..
dzięki za odpowiedzi.