FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: liage22 » czw paź 09, 2014 17:51

WItam pisze tutaj zeby nie zakladac nowego tematu a problem mam taki ze dzisiaj zwiekszylem dawke paliwa o ponad 1/4 obrotu niz to bylo ustawione do tej pory i po tym kreceniu przy mocniejszym bucie obroty nie spadaja tylko zostaja w gorze przez co sprzeglo sie slizga przy zmienie biegow. Srubka turbo skrecona na maxa. Przyczyna bedzie samo zmienienie dawki (za duzo) czy nie zgranie z cisnieniem dolodowania ?



Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Domismchw » pt paź 10, 2014 09:41

po pierwsze pisz "wyraźnie" po drugie poszukaj to nie boli,bo takich tematów było masę.pozdrawiam.


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Michał_1977 » sob paź 11, 2014 05:38

Sama dawka to nie wszystko.Trzeba jeszcze ustawić wydatek resztkowy i obroty.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
GziQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 12, 2005 21:58
Lokalizacja: Szczecin-Gryfino
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: GziQ » czw lis 06, 2014 00:56

dziś zorientowałem się że nie mam w pompie śruby od wydatku resztkowego, czym to może skutkować?
Obrazek



Raiven
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 03, 2015 15:17

Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d

Post autor: Raiven » sob sty 03, 2015 15:31

Witam,

chyba nie jestem jedyny, ale przewijać ponad 20 stron w znalezieniu mojego problemu mija się z celem. Udało mi się zwiększyć obroty na jałowym biegu z wciśniętym przyspieszaczem. Jednak nie mogę wyregulować obrotów przy wyciągniętym przyśpieszaczu. Robiłem wszystko według rysunku, regulowałem trzy śruby i również tą długą od przyspieszacza - obroty nawet nie drgną.

Obroty na jałowym udało mi się wyregulować dzięki żółtej strzałce, ALE - gdy zacząłem regulować obroty przy niebieskiej strzałce, wkręciłem śrubę do oporu i zaczęła woda ciurkiem lecieć ;| ktoś wie co jest walnięte u mnie?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Michał_1977 » sob sty 03, 2015 17:01

GziQ pisze:dziś zorientowałem się że nie mam w pompie śruby od wydatku resztkowego,
Musi być.
Raiven pisze:Obroty na jałowym udało mi się wyregulować dzięki żółtej strzałce
Więc pochrzaniłeś,bo śrubą z żółtą strzałką reguluje się podniesione obroty po wyciągnięciu linki przyspieszacza.
Za pomocą śruby z niebieską ustala się z grubsza obroty na jałowym,a prętem z zieloną koryguje się gdy zajdzie potrzeba (od czasu do czasu).
Aby wszystko dało się na igłę ustawić na jałowym,trzeba najpierw ustwić wydatek.
viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
Raiven pisze:zaczęła woda ciurkiem lecieć
Jaka woda,skąd? :goof: :goof: :goof:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Raiven
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 03, 2015 15:17

Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d

Post autor: Raiven » sob sty 03, 2015 19:22

Michał_1977 pisze:
GziQ pisze:dziś zorientowałem się że nie mam w pompie śruby od wydatku resztkowego,
Musi być.
Raiven pisze:Obroty na jałowym udało mi się wyregulować dzięki żółtej strzałce
Więc pochrzaniłeś,bo śrubą z żółtą strzałką reguluje się podniesione obroty po wyciągnięciu linki przyspieszacza.
Za pomocą śruby z niebieską ustala się z grubsza obroty na jałowym,a prętem z zieloną koryguje się gdy zajdzie potrzeba (od czasu do czasu).
Aby wszystko dało się na igłę ustawić na jałowym,trzeba najpierw ustwić wydatek.
viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
Raiven pisze:zaczęła woda ciurkiem lecieć
Jaka woda,skąd? :goof: :goof: :goof:
Jutro nagram filmik jak to wyglada. Nie wiem skad ta woda, no chyba ze to ropa ;| zolta strzalka ustalilem obroty na jalowym, sa takie same przy wcisnietym, jak i wysunietym przyspieszaczem. Dlatego sie dziwie, bo zostaly zmienione na stale i pytam co jest walniete. Zaczelo ciec z okolicy tej sruby co regulowalem.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 04, 2015 07:57

Wiesz co Raiven,może oddaj auto do mechanika,będzie lepiej dla auta :grin:
Ja Ci tłumaczę,że śruba z żółtą strzałką służy nie do jałowych,tylko po wyciągnięciu przyspieszacza,a Ty dalej swoje...no i jeszcze ta woda,nie potrafisz odróżnić jednego od drugiego? Na palucha i drugim rozetrzyj,poczujesz czy jest tłuste :bajer:
Nagrzej silnik,poluzuj (wykręć) znacznie śrubę z żółtą i przy schowanym przyspieszaczu,śrubą z niebieską ustaw obroty biegu jałowego.Jak już jałowy ustawisz,zaciągnij przyspieszacz i śrubą z żółtą ustaw sobie wysokie obroty na ok.1200-1250rpm :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: palel36 » pn lut 02, 2015 17:29

a ja mam taki objaw, że po po rozgrzaniu się silnika obroty wzrastają do ok 1100 obr. na zimnym trzyma prawie 900
od czego zależy wgl regulacja obrotów ciepły/ zimny ? czy powinny być takie same zawsze



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: Kejpi » pt maja 08, 2015 12:19

Witajcie mam to zrobić w takiej kolejności?:
w JR miałem stary typ pompy i tego nie było ;)
1. Dawka
2. Obroty
3. Wydatek resztkowy
4. Obroty w razie gdyby wydatek mi wcześniej obroty okłamywał


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
ADAM[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2015 18:33

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: ADAM[PL] » pn lis 09, 2015 20:00

zaprzal, cześć poszukuje m sądzisz ?turbo do golfa 2 myślałem nad k14 co o tym sądzisz?



krzys16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 10, 2015 18:47

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: krzys16 » czw gru 10, 2015 21:30

Jaki powinien być kąt wtrysku w 1.6D ? Bo bylem dzis u mechanika i widziałem jak mi ustawiał na zegarze na 90 st



Awatar użytkownika
ADAM[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2015 18:33

FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie dawki

Post autor: ADAM[PL] » pn sty 04, 2016 08:38

czy po ustawienie wydatku resztkowego 1.6 td bedzie lepiej odpalał ?



cherokeexj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt maja 13, 2014 08:49

Re: FAQ: Regulacja pompy wtryskowej 1.6 1.9 TD zwiekszanie d

Post autor: cherokeexj » śr gru 28, 2016 17:57

Witam.

Panowie o ile w jeep-ie pompę miałem niemal na wierzchu i wszystko było widać o tyle w obecnym aucie już takiego łatwego dostępu nie mam to na dodatek jest tam pompa mechaniczna na potencjometr i trochę zgłupiałem. Czy ktoś na podstawie tego zdjęcia (pompy do mojego auta) jest w stanie mi podpowiedzieć gdzie i jak obniżyć wolne obroty? Zwiększyłem lekko dawkę i wzrosły obroty chciałbym jeszcze nieco zwiększyć dawkę ale bez korekcji wolnych obrotów się nie obejdzie. Z góry dziękuję za pomoc.

Fotka pompy do mojego auta (opel monterey lub isuzu trooper 3.1td jak kto woli)

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości