Reanimacja N75 czyli Adam Slodowy series ;)

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » ndz sie 23, 2009 21:11

Podmieniłem w MK4 ALH N18 z N75 nie uzyskałem poprawy ani efektu czyli prawdopodbnie padnieta jest przeplywka (wg VAG'a) i teraz mam pytanko czy musze z powrotem przekładac N18 z N75 miejscami jak bylo w oryginale czy moga pozostac tak jak są czyli podmienione w stosunku tego co bylo w ori? Bo nie chce mi sie za bardzo tego znowu robic i nie chcialbym czegos upieprzyć jezeli niema takiej koniecznosci


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Mapetinho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 23:23
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Mapetinho » pn wrz 21, 2009 19:04

Wpadłem na pomysł, żeby wymyć zaworek w benzynie... nie radze tego robić, membrana może się odkształcić, tak jak w moim przypadku.


Ma ktoś może nie potrzebną membranę na zbyciu? :bigok:
GOLF IV 110KM ASV



Bodziu143742
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 20:37
Lokalizacja: Krośnice

N75

Post autor: Bodziu143742 » ndz gru 13, 2009 21:40

Witam tez mam problem z zaworem N75 gdyż "cyka" a wcześniej tego nie było i nie wiem jak mam go sprawdzić a gdy podłączyłem go do kompa to pokazał błąd zaworu ładowania i jak można sprawdzić przepływkę gdyż też słyszałem że to tez możliwość tego że auto ma utratę mocy. Mam problem także podczas ruszania gdyż szarpie i nie wiem czy to nie jest wina tego że może być urwana poduszka pod silnikiem

Pozdro
Bodzio

[ Dodano: 13 Gru 2009 20:51 ]
Witam tez mam problem z zaworem N75 gdyż "cyka" a wcześniej tego nie było i nie wiem jak mam go sprawdzić a gdy podłączyłem go do kompa to pokazał błąd zaworu ładowania i jak można sprawdzić przepływkę gdyż też słyszałem że to tez możliwość tego że auto ma utratę mocy. Mam problem także podczas ruszania gdyż szarpie i nie wiem czy to nie jest wina tego że może być urwana poduszka pod silnikiem

Pozdro
Bodzio

[ Dodano: 14 Gru 2009 22:41 ]
Witam tez mam problem z zaworem N75 gdyż "cyka" a wcześniej tego nie było i nie wiem jak mam go sprawdzić a gdy podłączyłem go do kompa to pokazał błąd zaworu ładowania i jak można sprawdzić przepływkę gdyż też słyszałem że to tez możliwość tego że auto ma utratę mocy. Mam problem także podczas ruszania gdyż szarpie i nie wiem czy to nie jest wina tego że może być urwana poduszka pod silnikiem

Pozdro
Bodzio


Bodziu

zaza2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:38
Lokalizacja: Śląsk

Re: N75

Post autor: zaza2010 » wt lut 23, 2010 17:08

Czy pod wymontowaniu zaworka N75 (silnik Z1) i odpaleniu silnik z trzech przewodów które były do niego podpięte powinno uchodzić powietrze?



rozyk_l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt paź 27, 2009 12:06
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: rozyk_l » ndz lut 28, 2010 23:20

a to jak cyka to zle? z deski slysze cykniecie przy 2500 obr/min jak wskazowka idzie w gore, czy to w dol. Moze to N75 tak cyka?



swiniosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:29
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: swiniosz » czw mar 04, 2010 13:52

Witam. Wlasnie wyczyscilem ten zaworek n75, zamontowalem go i zobaczymy czy to pomoze bo moje autko lapalo tryb awaryjny jak do tej pory. Tylko wlasnie jedna rzecz jest tutaj nie jasna. Gdzie i jak mam sprawdzic czy ta sprezynka jest dobra w zaworku?? ;] pozdrawiam



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt mar 05, 2010 18:26

jesli jest w 1 czesci i wyglada org. to ok



swiniosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:29
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: swiniosz » wt mar 16, 2010 16:53

Witam ponownie. Jednak wyczyszczenie N75 mi nie pomoglo bo dalej lipa i niewiem. W sumie kiedy go zamontowalem to jakis czas nie lapał trybu awaryjnego ale teraz dalej i mam błedy. A spreżynka mogła sie zepsuć bo jej nie wyciagałem? To ta co wchodzi na nią mały tłoczek??
Mój problem opisałem na forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3827090#3827090
Jak coś to piszcie pozdro.



Drifter23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Drifter23 » wt mar 16, 2010 21:01

Siema! Możecie mi napisac gdzie znajduje sie N75 w 1,9tdi 115km na pompowtryskach? Bo szukalem w tych standardowych miejscach ale nic tam nie znalazlem



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr mar 17, 2010 07:54

to słabo szukałeś, bo N75 i N18 są przymocowane do przegrody czołowej za silnikiem pod rynną podszybia.


Obrazek

Awatar użytkownika
dulawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 09:56
Lokalizacja: KOS ->Kęty/LoobLyn<-
Kontakt:

Post autor: dulawa » śr mar 17, 2010 10:01

kolego Sztomel proszę położyć :chytry: się spać a nie filozofować na forum ;)...do jutra;
mam nadzieję że zdiagnozujesz mojego Klekota bo u mnie cuda sa pod maską z tymi zaworami
pzdr Mariusz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 10:13 przez dulawa, łącznie zmieniany 1 raz.


"...Lepiej panować w piekle niż być sługa w niebie..."...mogę przywieźć zawieźć poświęcić swój czas po prostu pomóc.....

swiniosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:29
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: swiniosz » śr mar 17, 2010 14:38

Dulawa a mógłbyś zrobic zbliżenie tam na tych wężykach miedzy zaworami?? Bo chcialbym zobaczyc jak masz tam połaczone wszystko. W ogole jest gdzies jakis schemat podlaczenia tych wezykow?



Awatar użytkownika
dulawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 09:56
Lokalizacja: KOS ->Kęty/LoobLyn<-
Kontakt:

Post autor: dulawa » śr mar 17, 2010 23:36

kolego ja jutro jade na diagnoze tego całego bałaganu z węzykami i zaworkami..tak ze jak ja sie z tym uporam ( a właściwie kolega z Forum ) to wrzuce foto a schematy chyba widziałem na elektrodzie;uzyj opcji szukaj xD lub
pogoogluj pzdr M :green_fuck:


"...Lepiej panować w piekle niż być sługa w niebie..."...mogę przywieźć zawieźć poświęcić swój czas po prostu pomóc.....

swiniosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr lut 03, 2010 00:29
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: swiniosz » czw mar 18, 2010 09:17

spoko jak dasz rade to wrzuc. Schematy sa jakies ale słabo widac na nich. Daj znac co tam ci mowili.



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości