SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » pn sty 24, 2011 21:17

Zmontowałem to tak:

Obrazek Obrazek



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » pn sty 24, 2011 21:34

ok dabra ale podciśnienie to chyba nie tak podłączyles, ta rurka nie powinna iść do krućca na prawo od ZHS?,góra ok ale dół na prawo od ZHS ,ten dolny kruciec połączyłem z serwo, linke gazu zamontowalem na oryginalnym ciegle od pierdka 2E3 pasuje bez zadnych przeróbek,



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » pn sty 24, 2011 21:37

a może się zapowietrzył? ,do montarzu FOSA zlałeś płyn?.



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » pn sty 24, 2011 21:53

gadasz ze na prawo od ZHS??? tak był w DF-ie podłączony. nie zlewałem płynu bo nie ma takiej potrzeby. połączyłem tylko obieg odłączając gaźnik. nie zapowietrzył sie. wentylator chodzi przy 95*C ponoć jest tak że jak jest za uboga mieszanka to ma kure...nie wysoką temperature. i to by najbardziej pasowało, w kol. wydechowy idzie czysty ogień i dlatego taka temp. od niego bije a silnik tylko ciepły jest. pozatym chodzi jak złoto na weberze.

EDIT. No faktycznie mam źle podciśnienie. a reszte itak mam zaślepioną, powrót też mam zaślepiony. ale to raczej nie przez to sie grzeje i śmierdzi :rozpacz:
Obrazek



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » pn sty 24, 2011 22:38

ej a o co chodzi z nr15 na fotce ,ja połączylem to z aparatem zapłonowym. POWROT ZAŚLEPIONY????????? czego paliwa?, ja nie mam u siebie powrotu paliwa 34s2c12



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » pn sty 24, 2011 22:52

POWRÓT ZAŚLEPIONY???????????????????????? czego paliwa? ja nie mam powrotu paliwa 34s2c12?



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » pn sty 24, 2011 23:03

teraz to ja popie......łem nr 14z15 muszę to pozmieniać. No a co z15 zaślepie?



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » pn sty 24, 2011 23:24

nygdar pisze:ej a o co chodzi z nr15 na fotce ,ja połączylem to z aparatem zapłonowym. POWROT ZAŚLEPIONY????????? czego paliwa?, ja nie mam u siebie powrotu paliwa 34s2c12
nie wiem dokładnie co z tym obrotowym chodzi ale ma ten węzyk byc podłączony do obudowy filtra powietrza. koniec kropka.
Dokładnie, powrót paliwa zaślepiony, bo też sie zdziwiłem ale u mnie w gaźniku jest powrót :goof: ale że golf ma za pompką taką beczułkę i z niej jest powrót ori zrobiony to ten w gaźniku zaslepiłem.

nygdar pisze:teraz to ja popie......łem nr 14z15 muszę to pozmieniać. No a co z15 zaślepie?
14 masz do aparatu zapłonowego, a 15 jak wyżej napisałem do obudowy filtra powietrza ma iść.



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » wt sty 25, 2011 18:58

no właśnie z tym powrotem cos mi nie pasowało,i powiem ci że oprucz tego krótkiego podciśnienia resztę podciśnień miałem do kitu ,czyli 14 połączylem z serwo a 15 do aparatu ,dzis zmieniłem 14 do aparatu, a15 zaślepiłem,ale trzeba będzie to podłaczyc do filtra, dzięki za opis bo jestem samoukiem i nie zawsze działa to co wymysle :pub: :okej: :bigok: :cool: A tak poza tym to czemu pozbywasz sie golfera to taka fajna zabawka .



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » wt sty 25, 2011 22:38

nygdar pisze:dzięki za opis bo jestem samoukiem i nie zawsze działa to co wymysle :pub: :okej: :bigok: :cool:
każdy jest kowalem swojego golfa :okej:
nygdar pisze:A tak poza tym to czemu pozbywasz sie golfera to taka fajna zabawka .
Hmm, ciężko tak wprost powiedzieć. ALE:
- Głównie dlatego że nastepcą będzie Golf MK3 albo Polo MK3 ale raczej to pierwsze.
- po trochu dlatego że mam dość PIERBURGA i chcę wtrysk :food:
- dość kasy juz w niego wpakowałem i teraz następna furka idzie pod nóż :satan:
Ale szczerze to troche mi go szkoda, wiadomo jak to swojego ukochanego autka. :rozpacz:
Jeszcze muszę troche pare pierdół dłubnąć przy nim żeby nowy właściciel mam nadzieję z dobrymi rekami do VW nie narzekał na niego. :cool:

Dobra ale nie róbmy :spam: będzie o tym nowy temat.

Dziś wrócił pod maskę znienawidzony PIERDEK. :banghead: I wszystko wróciło do normy, czyli:
- nagrzewa się stopniowo, powoli tak jak sprawne auto
- kol. ssący można dotknąć, bo na WEBERZE parzył
- to "COŚ" przestało śmierdzieć
- I uwaga: jak się zagrzeje przerywa i nie ma wolnych obrotów na benzynie :okej:
ale mniejsza o to bo zimny na benzynce jest OK, a później jade na LPG a na tym to chodzi jak złoto. :bigok:



Awatar użytkownika
DJTim
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt maja 08, 2007 13:31
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: DJTim » śr sty 26, 2011 00:54

mcgajwer pisze:po trochu dlatego że mam dość PIERBURGA i chcę wtrysk
tez mam dość pierburga dlatego montuje monowtrysk z RP. szkoda pozbywac sie auta ze względu na pierburga ;p


Moja Jetta :) http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?t=423
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188788

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/396/0cbee7d3b8f966ce.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » śr sty 26, 2011 11:36

no ale nie tylko dlatego, a wtrysk to nie mały wydatek. :kac:



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » śr sty 26, 2011 18:20

podcisnienia pozamieniane tak jak powinno być ,dzięki mcgajwer .pierdek nie równa sie do WEBER-FOS golfer nie ta sama fura pali mi ok7 ltr benzyny moc powróciła predkość 160kmh ,jeszcze została kwestia gazowni,ale i z tym se poradzę ,przecierz POLAK POTRAFI nie będzie żadnych mikserów ,nawiercone otwory z boków [w tej szerokiej części nad gardzielami] pokrywy gażnika i wstawione kolanka[śred12-16mm] do mikserów lpg ,i musi dzialać, :okej: a jeśli nie to zamontuje palnik od pierdka



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Piter navi » śr sty 26, 2011 18:28

mcgajwer pisze:no ale nie tylko dlatego, a wtrysk to nie mały wydatek. :kac:
Dokładnie :hmm: chyba, że ktoś ma dojście do jakiegoś "rozbitka" itp. tanio :bajer: też chciałem założyć monowtrysk, ale po podliczeniu części wyszło trochę pln i wrzuciłem weberka (śmigam 2lata na nim ~ nie żałuje jak narazie) :okej: :smoke:



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości