Swap AKL na AGN 1.8 20v

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adi971
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lut 07, 2015 14:51

Swap AKL na AGN 1.8 20v

Post autor: adi971 » śr sty 03, 2018 00:40

Witam.
Moje 1.6 AKL już powoli kończy żywotność bierze olej 1l na 1kkm, mam okazję kupić audi a3 z silnikiem 1.8 agn 20v cały samochód z uszkodzonym lekko przodem za 1500zł. Przekładkę zrobiłbym sam. Koledzy opłaca sie? Jest jeszcze problem samochód ma zabrany dowód rejestracyjny jak go wyzłomować? Kupić, zapłacić podatek, znaleźć złom który weźmie samą budę i z papierami z wyzłomowania do WK?
Dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8810
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Swap AKL na AGN 1.8 20v

Post autor: marcin7x5 » śr sty 03, 2018 19:16

Taki swap to kiepski interes. Lepiej poszukać jakiegoś 1,8t jak już. A jak się uprzesz na te audi to zawsze możesz wsadzić tam swoje 1,6. Dzisiaj silniki są jako części wymienne i teoretycznie można je przekładać choć powinno to odnotować się w karcie pojazdu.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Swap AKL na AGN 1.8 20v

Post autor: Qto » pt sty 05, 2018 10:24

marcin7x5 pisze:Dzisiaj silniki są jako części wymienne i teoretycznie można je przekładać
Pod warunkiem, że nie zmienia się pojemność, moc, rodzaj paliwa...nie wiem czy coś jeszcze. Robiłem ostatnio swap i nie jest to takie proste jak się wydaje.



fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

Swap AKL na AGN 1.8 20v

Post autor: fire&fice » pt sty 05, 2018 10:58

Mozna swapowac ale chyba potrzebny kwit od mechanika ktory ma odpowiednie uprawnienia, przynajmniej tak mi powiedzial gosc na stacji diagnostycznej. A co do swapa to jak kolega wyzej lepiej juz 1.8t



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Swap AKL na AGN 1.8 20v

Post autor: Qto » pt sty 05, 2018 11:19

Jak nie 1.8t to 2.3...na zmianę na wolnossace 1.8 szkoda zachodu.

fire&fice, oczywiście że można. Szczegóły mogą się różnić w zależności od stacji diagnostycznej i wydziału komunikacji - wynika to z braku wiedzy urzędników. Potrzebny jest kwit od zakładu posiadającego uprawnienia do przeprowadzania tego typu zmian konstrukcyjnych i dowód pochodzenia/zakupu silnika.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap AKL na AGN 1.8 20v

Post autor: jeryk10 » sob sty 06, 2018 15:33

Jeżeli chłop chce mieć tylko auto do jazdy do pracy itp to poco mu 1,8 T lub 2,3 . Z 1,8 AGN mniej pracy przy swapie i jest sto razy lepsza jednostka od 1,6 AKL


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8810
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Swap AKL na AGN 1.8 20v

Post autor: marcin7x5 » sob sty 06, 2018 21:19

Biorąc pod uwagę zakres prac jakie musi przy tym zrobić to gra nie warta zachodu...nawet na zwykłe przejażdżki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości