Golf 1.4 16V APE

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE

Post autor: niko235 » śr sie 16, 2017 20:35

Witam, chodzi o auto golf 4 1.4 16v APE. A wiec zacznę od tego, że w aucie cały czas coś rozładowywało akumulator,ale autko paliło bez problemu, znalazłem przyczynę była to lampka w drzwiach ale po odłączeniu akumulatora naładowaniu go i ponownym jego podłączeniu nie mogę odpalić auta :(. Podłączyłem kompa i błędy :

16585 - Injector: cylinder 1 (n30):circuit malfunction
P0201 - 35-00
16587 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0203 - 35-00- please register/activate
16588 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0204 - 35-00- please register/activate
16586 -SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0202 - 35-00- please register/activate
bezpieczniki całe, paliwo sprawdzałem podaję pompa, wlałem nawet troszkę paliwa do przepustnicy i auto odpaliło ale jak wypaliło paliwo gasło, co zauważyłem wcześniej tam gdzie jest filtr paliwa jest taki mały czarny elektrozawór i on sobie cykała a teraz cisza! Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić , możliwe ze nagle wszystkie wtryskiwacze siadły?



niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

Post autor: niko235 » śr sie 16, 2017 21:18

Naszła mnie jeszcze myśl może tam jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za te wtryski lub pompę paliwa. Po odłączeniu 1 przewodu paliwa i przekręceniu kluczyka paliwo leciało więc chyba ok.



niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

Post autor: niko235 » czw sie 17, 2017 08:22

Jakieś podpowiedzi co to może być,gdzie jeszcze szukać. Auto kreci ale nie odpala,tak jakby wtrysku w ogóle nie reagowały. Może jakaś instrukcja jak sprawdzić te wtrysku i czy jest sygnał z ecu. Na każdy wtrysk wpięty jest przewód 2 pinowy.



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

Post autor: nba » czw sie 17, 2017 08:44

Jedyne co mi przychodzi na myśl to miernik w dłoń i mierzyć cały obwód zasilania wtrysków. Fachowcem nie jestem, ale od tego bym zaczął.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

Post autor: niko235 » czw sie 17, 2017 09:30

Ja fachowcem też nie jestem,ale wyzwań się nie boje :bajer: Bardziej siedzę w mechanice więc może dacie mi jakieś wskazówki jak zmierzyć to zasilanie wtryskiwaczy i czy ogóle idzie na nie jakiś prąd,sygnał.



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

Post autor: nba » czw sie 17, 2017 09:38

Zaczynasz o samych wtryskiwaczy, ustawiasz woltomierz na DC 20V, jeśli nic nie pokaże to jeszcze mniejszy zakres o ile jest. Ktoś w aucie kręci rozrusznikiem a ty mierzysz pomiędzy 2 pinami albo między pinem a minusem z aku. Jak nic nie pokaże szukasz dalej po drodze zależy do czego idą kable.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

Post autor: niko235 » czw sie 17, 2017 09:54

Czyli tak, odpinam wtyczkę od wtryskiwaczy tam są tam 2 piny- kable i miernik wpinam w te 2 pilny i sprawdzam czy po przekreceniu kluczyka jest www, 2 sposób to do 1 pniu z tyczki miernik a 2 koniec miernika do -akumulatora.



niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE pomocy!!!

Post autor: niko235 » czw sie 17, 2017 09:58

Przepraszam że dopytuje tak szczegułowo ale wole sie upewnić niź coś zepsuć :grin:



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

Golf 1.4 16V APE

Post autor: nba » czw sie 17, 2017 10:31

Dokładnie, ale kręć rozrusznikiem.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE

Post autor: niko235 » czw sie 17, 2017 10:51

A jakie powinno wskazywać napięcie 12v po kreceniu rozrusznikiem, wiem że można jeszcze sprawdzić omy, ale nie wiem ile tam powinno wskazywać :crazy:



niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE

Post autor: niko235 » czw sie 17, 2017 11:57

Panowie a jest taka opcja ze uszkodzony został sterownik silnika? Można to jakos sprawdzic? Podobno one sa wrażliwe na masę. Można to jakoś naprawić gdyby taka rzecz się stala :-(



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Golf 1.4 16V APE

Post autor: stonefree » czw sie 17, 2017 12:53

niko235 pisze:A jakie powinno wskazywać napięcie 12v po kreceniu rozrusznikiem, wiem że można jeszcze sprawdzić omy, ale nie wiem ile tam powinno wskazywać
Na wtryskiwacz masz podawany plus po kluczyku a masy sekwencyjnie podaje sterownik silnika, więc zacznij od sprawdzenia czy jest plus po zapłonie. Jezeli nie - bezpiecznik, przekaźnik.



niko235
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 16, 2017 20:06

Golf 1.4 16V APE

Post autor: niko235 » czw sie 17, 2017 14:02

A jaki przekaźnik odpowiada za te wtryskiwacze?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8810
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf 1.4 16V APE

Post autor: marcin7x5 » czw sie 17, 2017 20:23

Sprawdź dokladnie bezpieczniki 28 i32. Dla pewności nawet je podmień. Sprawdź czy dochodzi do nich zasilanie po stacyjce. Potem sprawdź czy we wtyczce na każdym wtrysku jest też napięcie. Jeżeli jest to sterownik nie podaje masy. Można też w kostkę wtryskiwacza wpiąć diodę lub żarówkę i podczas kręcenia rozrusznikiem musi migać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości