1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

martay778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 08, 2015 22:00
Lokalizacja: Polandy

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: martay778 » pn sie 14, 2017 18:45

Witam. Poniżej udostępniam forumowiczom logi mojego auta. Proszę o ocenę. W golfiku falują obroty biegu jałowego. Czuć spadek mocy. Zwłaszcza w dolnym zakresie obrotowym i przy ruszaniu + delikatne drgania. Błędy jakie wyskakują to:

16795 - Secondary Air Injection System
P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected ( Usunięte SAI, N249 i N112 wpięta tylko kostka, Combi Valve zaślepiony )

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean

16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent ( Na dniach będzię wycięty kat )

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

DV wymieniony, N75 wymienione na sprawną używkę, szczelność sprawdzona wizualnie oraz w bloku pomiarowym 032 - wskazanie 0% w obydwu wartościach.
Missfire:

Obrazek

- po kilka missfire na każdym cylindrze.

Logi dynamiczne:
http://vaglog.com/log-002_031_b4e1H.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-003_020_Mdlu3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-115_118_ymJiy3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi statyczne:
http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-000_033_QUr9fe.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę o pomoc i Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sie 18, 2017 21:20 przez martay778, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: nba » wt sie 15, 2017 01:06

Błąd ubogiej mieszanki, zrób log 033. Duże korekty na + mogą wskazywać na problemy z układem paliwowym np. pompa paliwa. Filtr paliwa kiedy wymieniany?

Kasowałeś błędy przed sprawdzeniem 032? Kasowanie zeruje LTFT.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

martay778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 08, 2015 22:00
Lokalizacja: Polandy

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: martay778 » wt sie 15, 2017 11:27

Filtr paliwa zmieniony był w maju.

Tak niestety skasowałem błędy przed logowaniem...

Problemy z układem paliwowym też objawiaja się falowaniem biegu jałowego?

Jutro wykonam log kanału 033 i podam.
Pozdrawiam.



martay778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 08, 2015 22:00
Lokalizacja: Polandy

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: martay778 » pt sie 18, 2017 08:35

log 033


http://vaglog.com/log-000_033_9I7zII.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: nba » pt sie 18, 2017 09:41

LTFT w 032 sie jakieś pokazało?


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

martay778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 08, 2015 22:00
Lokalizacja: Polandy

Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: martay778 » pt sie 18, 2017 21:18

Taką korektę pokazuję kanał 032:

http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: nba » sob sie 19, 2017 01:29

Sprawdź PW. Ogólnie 033 musi być wykonany przy bucie do odciny + podgląd na 032.

Jak ECU po kilkudziesięciu km ustali LTFT w 032 to STFT w 033 idzie na 0 i korekcje pokazuje względem LTFT, więc oba te bloki muszą być dynamicznie. System too Lean nie bierze się z nikąd.

Ogólnie tak z innej beczki bez związku z tematem. Nie zaleca sie usuwać N249, bo to jest jedno z zabezpieczeń przez przeładowaniem, kiedyś pisał o tym gregor.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

martay778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 08, 2015 22:00
Lokalizacja: Polandy

Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: martay778 » sob sie 19, 2017 10:45

Dzięki kolego za uwagi. Wykonam logowanie tych grup jeszcze raz tak jak napisałes. U mnie wywalone jest SAI, N249, Combi Valve oraz N112. Zostało jeszcze EVAP. Które z tych układów polecasz zostawić poza N249 o którym wspominałeś?



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: nba » sob sie 19, 2017 11:17

EVAP zostaw, bo pochłania opary paliwa. Przy ewentualnym wypadku opary + rozgrzany wydech co sie może źle skończyć.

Reszte można wywalić. Tak jak pisałem evap i n249 lepiej zostawić.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

martay778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 08, 2015 22:00
Lokalizacja: Polandy

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: martay778 » czw sie 31, 2017 15:24

Wrzucam logi z dzisiaj z uwzględnieniem grup 33+32.

Grupy 002, 031: http://vaglog.com/log-002_031_K3F42.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_2RvMchT.html
Grupy 014, 015, 016: http://vaglog.com/log-014_015_016_y1mY9nd.html
Grupy 032, 033: http://vaglog.com/log-033_032_woABKt6.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_YIr6PT.html



Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: nba » czw sie 31, 2017 21:42

Przepływka tak jakby troche mało wskazuje, ale najbardziej dziwne jest to, że korekty są na 0. Coś jest nie halo, sonda nie działa normalnie AUM powinien korygować przy bucie.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

martay778
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 08, 2015 22:00
Lokalizacja: Polandy

Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.

Post autor: martay778 » pt wrz 01, 2017 07:07

Pojezdze jeszcze trochę km i wtedy sprawdzę jeszcze raz korekty.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości