1.4 TSI Golf VII

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: waski1 » pn lip 10, 2017 19:54

Andrzej J.S pisze:Jak samemu wymienić lewą żarówkę "stop" w Golfie VII 1,4 TSI ?
I wszyscy wiemy który rok , kod silnika oraz jakie masz nadwozie.
Procedura dla nadwozia 5D
Obrazek
Obrazek



Andrzej J.S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:09

1.4 TSI Golf VII

Post autor: Andrzej J.S » wt lip 11, 2017 07:32

Dzięki za podpowiedź, ale bardziej chodzi mi jak dostać się do świateł zespolonych (w tym do żarówki światła "STOP") umiejscowionych pod tapicerką bagażnika.
Czy na siłę odchylać tapicerkę, czy demontować listwę osłaniającą tapicerkę w bagażniku - a może jest możliwość zdjęcia klosza lamp zespolonych z zewnątrz samochodu.
Golf 1,4 TSI, 122KM, CMBA, rok produkcji 2013 typ nadwozia hatchback 5D.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

1.4 TSI Golf VII

Post autor: waski1 » wt lip 11, 2017 12:13

Nie za bardzo Cię rozumiem. Czy chodzi Ci o trzecie światło STOP ?



Andrzej J.S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:09

1.4 TSI Golf VII

Post autor: Andrzej J.S » wt lip 11, 2017 14:11

NIE.
Trzecie światło STOP znajduje się w pokrywie bagażnika (5 drzwi).
Natomiast mnie chodzi jak dostać się do tylnych świateł zespolonych ale poza pokrywą bagażnika - od bagażnika nie ma do nich żadnego dojścia. Wszystko zakryte jest tapicerką.
Obrazek
Na zdjęciu pokazana jest prawa strona, a ja chcę dostać się do takiej samej lampy zespolonej, ale z lewej strony.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

1.4 TSI Golf VII

Post autor: waski1 » wt lip 11, 2017 16:22

Nie ma w bocznej tapicerce takiej klapki żeby się dostać do wtyczki i śruby?
Instrukcja nic nie mówi o demontażu tapicerki bocznej. Oblukaj dobrze.
A jak nic nie ma to
Obrazek



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.4 TSI Golf VII

Post autor: marcin7x5 » wt lip 11, 2017 19:51

Może trzeba wymontować całą lampę . Vw już stosował takie rozwiązanie np w touranie.



Andrzej J.S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:09

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: Andrzej J.S » śr lip 12, 2017 08:37

waski1 pisze:Nie ma w bocznej tapicerce takiej klapki żeby się dostać do wtyczki i śruby?
Instrukcja nic nie mówi o demontażu tapicerki bocznej.
Nie ma klapki ani jakiejkolwiek wskazówki w instrukcji. :?

Sprawę załatwiłem w serwisie Vw.
W odpowiednim miejscu trzeba mocno nacisnąć tapicerkę aż pęknie w kształcie języka.
Odchylić język tapicerki i odkręcić plastikową śrubę ze sprężyną mocującą całą lampę.
http://www.fotem.pl/show/full/8c5dd9faf ... 7cb4d55163" onclick="window.open(this.href);return false;
Wypiąć kostkę / łączówkę kabli i wysunąć na zewnątrz samochodu całą lampę z gniazda.
Następnie przystąpić do wymiany żarówki zgodnie z Twoim opisem.
http://www.fotem.pl/show/full/3c2fb6ef8 ... e862efec12" onclick="window.open(this.href);return false;
Po wymianie żarówki postąpić odwrotnie i odchylonym językiem tapicerki zaślepić miejsce pęknięcia - ot cała filozofia wymiany żarówki :okej:



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

1.4 TSI Golf VII

Post autor: waski1 » śr lip 12, 2017 10:23

Jak dla mnie są porąbani że nie ma słowa o postępowaniu z dojściem do śruby lampy w instrukcji serwisowej i użytkownika.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.4 TSI Golf VII

Post autor: marcin7x5 » czw lip 13, 2017 06:51

Wszystko teraz robią aby tylko dać zarobić Aso. Chyba że zachodnia cywilizacja nie przewiduje brudzenia rąk wymianą żarówki.



marekmm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 03, 2015 14:57
Lokalizacja: Piaseczno

1.4 TSI Golf VII

Post autor: marekmm » czw lip 13, 2017 15:58

Kolego nie piszą o takich rzeczach bo jest to intuicyjne. Lampa cała trzyma się właśnie na jednym motylku który trzeba nacisnąć i odkręcić, odpiąć wtyczkę i już lampę masz w ręku. Co do otworu w tapicerce to dziwne. A powiedz gdzie masz schowany lewarek i klucz do koła. U mnie własnie jest z lewej strony pod tapicerką. Otwór wielkości około 25cm x 25cm o po przekręceniu dwóch blokad odsłania się miejsce gdzie widać lampę i u mnie są też tam włożone narzędzia.
Co do drugiej strony to otwór w tapicerce jest mniejszy około 15cm x 15 cm i tam trzeba podwadzić np. wkrętakiem i już jest dostęp do lampy. Wyjęcie 2 lamp zajmuje nie więcej niż 3 minuty.



Andrzej J.S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:09

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: Andrzej J.S » ndz lip 16, 2017 09:03

Może masz inny rocznik lub zamiast pełnwgo koła zapasowego tylko, tzw. dojazdówkę ?
Ja tak jak wcześniej pisałem mam: Golf VII 1,4 TSI, 122KM, CMBA, rok produkcji 2013, typ nadwozia hatchback 5D, komfort, który posiada normalne pełne koło zapasowe, obok którego w obudowie styropianowej umieszczony jest lewarek i klucz do kół. Wszystko znajduje się w komorze / przedziale koła zapasowego oddzielonego tapicerowaną półką bagażnika, posiadającą otwór do jej wyjmowania. Półka ta jak również cała komora / przedział koła zapasowego nie ma żadnej styczności z tylną lampą zespoloną umieszczoną w nadwoziu.



poek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 11:49
Lokalizacja: SCI

1.4 TSI Golf VII

Post autor: poek » śr paź 18, 2017 20:13

Przymierzam się do zakupu golfa vii kombi. Z racji na to, że w większości robię krótkie odcinki to szukam benzyny. I pytanie: czy do takiego auta 1.4 TSI 122KM to nie za mało? Jakie odczucia posiadaczy? Wiadomo 144KM lepiej, ale budżet nie jest z gumy, a wybór w używanych benzynach jest mały.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.4 TSI Golf VII

Post autor: marcin7x5 » śr paź 18, 2017 20:21

Wszystko zależy od tego w jaki sposób chcesz pokonywać te krótkie odcinki. Jeżeli w korkach miejskich to i 1,0 ci wystarczy. Silnik 1,2 chyba jest najbardziej optymalnym.



poek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 11:49
Lokalizacja: SCI

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: poek » śr paź 18, 2017 21:14

marcin7x5 pisze:Wszystko zależy od tego w jaki sposób chcesz pokonywać te krótkie odcinki. Jeżeli w korkach miejskich to i 1,0 ci wystarczy. Silnik 1,2 chyba jest najbardziej optymalnym.
Raczej nie korki. Dłuższe trasy tez będą. Dlatego zastanawiam się czy 1.4 TSI w wersji 122KM nie będzie za słaby na to auto.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk7 (2012 - )”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości