1.4 TSI Golf VII

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » pn sty 08, 2018 22:27

niedzwiedz1981 pisze:ja w piątek kupiłem VII kombi z 2015 1,4 tsi 125km a wczoraj z nudów zacząłem czytać i się lekko podłamałem-
1. ponoć biorą olej choć nie wiem czy to czasem nie chodzi o te pierwsze egzemplarze, ciężko mi to ustalić
4. generalnie że żywotność nie za bardzo tych silników
Ad1 wystarczy poczytać dasz wtedy radę ustalić wszystko co dotyczy twojego tsi... Twój tsi jest już ok.
Ad2 jeśli porównać go do 1.9 SDI to fakt kiepska żywotność, jak na współczesne silniki tsi w VII nie ma się czego wstydzić...
Ad... Kto najpierw kupuje auto a potem czyta co kupił? Babcia dała pieniążki na auto pod choinkę :bajer:



niedzwiedz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn lut 01, 2010 11:13
Lokalizacja: poznań

1.4 TSI Golf VII

Post autor: niedzwiedz1981 » pn sty 08, 2018 22:38

A jakie masz zawieszenie? Bo ja mam niby sportowe i może to jest powód tego skrzypienia



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » pn sty 08, 2018 22:44

niedzwiedz1981 pisze:A jakie masz zawieszenie? Bo ja mam niby sportowe i może to jest powód tego skrzypienia
Dobre zawieszenie czy normalne czy niby sportowe nie skrzypi...po z tym co to jest za zawieszenie niby sportowe? :goof:



niedzwiedz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn lut 01, 2010 11:13
Lokalizacja: poznań

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: niedzwiedz1981 » śr sty 10, 2018 12:59

"Kto najpierw kupuje auto a potem czyta co kupił? Babcia dała pieniążki na auto pod choinkę :bajer:"
chciałbym... :-)

VW nazywa to zawieszenie sportowe, jest ono dedykowane pod felgi 17 i 18, co ma ze sportu nie wiem , pewnie nic poza obniżeniem auta o 2 cm względem standardu...fakt jest taki że skrzypi, vw wymienia amory z tyłu, pomaga na jakiś czas i problem wraca niestety

co do żywotności, wiem że na pasku, inny silnik generalnie, pytając miałem na myśli czy silniki te wytrzymują te 200tys powiedzmy czy raczej cięzko



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » śr sty 10, 2018 13:25

Ja tam miałem różne zawieszenia mniej lub bardziej obniżone i nie skrzypiały :pub: silnik wytrzyma i 300 tysięcy zależy dużo od Ciebie..



niedzwiedz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn lut 01, 2010 11:13
Lokalizacja: poznań

1.4 TSI Golf VII

Post autor: niedzwiedz1981 » śr sty 10, 2018 22:23

A powiedz czy istnieje jeszcze problem brania oleju czy nie? Bo w książce norma jest że tak powiem dziwnie duża...1/1000 km... zatrważające z lekka



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » śr sty 10, 2018 22:26

Norma taką miałem w Hyundaiu z 2000 więc się dużo nie zmieniło... Powinno być ok z olejowym problemem u Ciebie.



radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

1.4 TSI Golf VII

Post autor: radekrp90 » czw sty 11, 2018 10:39

Każda marka się tak zabezpiecza (czasami są nawet zapisy 1.5L/1000 km).
1.4 TSI na pasku generalnie są lepsze od tych na łańcuchu ale te z pierwszych roczników niby lubiły sobie popić - ja jednak myślę, że to bardziej kwestia ich użytkowania (auta służbowe) niż problemu samego silnika.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5939
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

1.4 TSI Golf VII

Post autor: piteks » czw sty 11, 2018 22:35

Miałem golfa mk 7 1,4 TSI 140KM z 2014. Olej zmieniałem co 15 tys. km i nie było potrzeby dolewek pomiędzy wymianami. W a3 z 2015 miałem 1,4 TFSI 150 KM z ACT. Ten potrzebował dolewki pomiędzy wymianami, jednak po przejściu z Millersa na Motul, ubytek dużo mniejszy. Podobno silniki z ACT mogą mieć większy apetyt na olej niż te bez, ale bez przesady. Ja na 15 tys. dolałem niecały litr. Teraz mam mk 7,5 z 1,4 TSI 150 KM bez ATC. Silnik docieram (obecnie 1800 km) i zmienię olej przy 2-3 tys. Na razie nie widzę żadnego ubytku.


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

niedzwiedz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn lut 01, 2010 11:13
Lokalizacja: poznań

1.4 TSI Golf VII

Post autor: niedzwiedz1981 » czw sty 18, 2018 22:02

No i serwis potwierdził, dwie z bolączek siódemki dotyczą mojego auta, pierwsza cieknące drzwi i wymiana głośników w tylnych drzwiach a druga to zalane olejem Turbo bo puszcza jakiś oring przy rurze do Intercoolera chyba ale nie można wymienić go samego, trzeba razem z rurą a oczywiście na miejscu części nie ma ( największy serwis w Poznaniu)...
A swoją drogą czy to normalne że auto które przejechali raptem 25 tys km ma olej w rurze do Intercoolera i to aż tyle że przez niesprawny oring uwalone jest całe Turbo?



radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

1.4 TSI Golf VII

Post autor: radekrp90 » czw sty 18, 2018 22:12

Hasło klucz - odma. Zapewne to ona jest winna.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

niedzwiedz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn lut 01, 2010 11:13
Lokalizacja: poznań

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: niedzwiedz1981 » pt sty 19, 2018 23:29

radekrp90 pisze:Hasło klucz - odma. Zapewne to ona jest winna.
Możesz mojego rozwinąć wątek? Bo ja się na tym nie znam ale może jak mi trochę to wyjaśnisz i będę mądrzejszy to będzie mi łatwiej wyegzekwować swoje..
Oni chcą wymienić dwa oringi plus rurę podciśnienia ta co idzie do Intercoolera...o odmie nic nie wspominali a z tego co wiem w tsi odmy jako takiej nie ma, jest tylko coś podobnego przy zaworze blow off taka rurka upustowa do ciśnienia



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » sob sty 20, 2018 00:12

http://forum.golf6.pl/vw-pytania/gdzie- ... -t423.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wpisałem w wujka google i...



radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

1.4 TSI Golf VII

Post autor: radekrp90 » sob sty 20, 2018 00:46

Podałeś link do Golfa VI ale to nie zmienia faktu, że każdy silnik ma odpowietrzenie skrzyni korbowej (potocznie odmę) i to jest główne źródło oleju w układzie dolotowym.
https://www.motor-talk.de/forum/aktion/ ... tId=736094" onclick="window.open(this.href);return false;
Strona 22.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk7 (2012 - )”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości