Golf IV 1.4 16V obroty silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marek5x
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Libiaz

Golf IV 1.4 16V obroty silnika

Post autor: marek5x » sob sty 19, 2013 00:19

Witam
Golf IV silnik AKQ 1.4 16V . Nigdy nie było problemów, od dwóch dni jest problem z odpalaniem silnika, po uruchomieniu silnik zimny osiąga max 600 obr/min i to po przegazowaniu. Po rozgrzaniu silnika wszystko jest w porządku. Wymieniłem przewody WN. świece oraz filtr powietrza, wyczyszczona przepustnica i nic się nie zmieniło, Może poszedł jakiś czujnik. Proszę o poradę.


Marek D

marek5x
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Libiaz

Golf IV 1.4 16V obroty silnika

Post autor: marek5x » sob sty 19, 2013 00:36

Sorry Proszę admina o przeniesienie tematu do działu techniczne


Marek D

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Golf IV 1.4 16V obroty silnika

Post autor: wojtas46 » sob sty 19, 2013 07:28

Żeby nie wymieniać w ciemno , podepnij kompa , powinien pokazać co go boli



Awatar użytkownika
luki3485
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 13:47
Lokalizacja: Malbork

Golf IV 1.4 16V obroty silnika

Post autor: luki3485 » sob sty 19, 2013 10:05

A może odma do czyszczenia? zajrzyj do przewodu po lewej stronie od filtra powietrza



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV 1.4 16V obroty silnika

Post autor: marcin7x5 » pn sty 21, 2013 11:01

Zdejmij wtyczkę z czujnika temp cieczy. Jak odpali na zimnym dobrze to czujnik temp do wymiany. Dla pewności może sprawdzić odczyty z tego czujnika jakie podaje do ECU na zimnym silniku.



Awatar użytkownika
BolekLodz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:16
Lokalizacja: Łódź

Golf IV 1.4 16V obroty silnika

Post autor: BolekLodz » pn sty 21, 2013 12:46

Może uszczelka pod głowicą? Odpal i odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego. Jak lecą bombelki, to UPG do wymiany.


Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW :) :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości