PN spalanie i inne

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » ndz lut 05, 2012 12:40

marcindriver pisze: wtedy zaczynają się wieszać obroty
potencjometr może sie wieszać.
marcindriver pisze:to powoli, powoli zaczyna przyspieszać a wskazówka zatrzymuje się na 130 i więcej iść nie chce
Do sprawdzenia. Ustawienie zapłonu, ustawienie rozrządu. Ustawienie siłownika przesłony wstępnej. auto z silnikiem 2ee osiąga max 160km/h
marcindriver pisze:do czerwonego
mój na jałowym biegu obraca budzik dookoła. Ale nie w tym rzecz bo silnik w ogóle nie ma obciążenia.
Silniki przy minusowych temp. palą 10 litrów a latem palą od 7litrów.
kubarog pisze:marcindriver, Gdzieś tam mam jakieś filmiki z przyśpieszenia, zaraz coś wrzucę.
auto robi na 2biegu ok 90-100km.h ale jest to juz ostre pałowanie.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcindriver
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: czw lip 01, 2010 22:38
Lokalizacja: RLA

PN spalanie i inne

Post autor: marcindriver » ndz lut 05, 2012 12:57

Dzięki za rady. Mój właśnie na 2 biegu robi 100km/h ale mam wrażenie jakby długo mu schodziło :-) . Dlatego ciekawy jestem jak inne PN'ki kręcą się. Johnatan- powiedz mi jeszcze jak sprawdzić czy potencjometr wiesza się, a jeśli się wiesza to co można z nim zrobić, czy jest możliwość jakiejś regeneracji jego.


Obrazek
VW Golf MK II GTI --> viewtopic.php?f=87&t=417790

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » ndz lut 05, 2012 12:59

Johnatan pisze:auto robi na 2biegu ok 90-100km.h ale jest to juz ostre pałowanie.
Dokładnie, tutaj moje dwa filmy.

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;
Johnatan pisze:Silniki przy minusowych temp. palą 10 litrów a latem palą od 7litrów.
No właśnie, mi spalił 13l przy mało oszczędnej jeździe, ale potem gdy jeździłem bardzo delikatnie i ekonomicznie spalił tyle samo.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Krzysiek 84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 15:14
Lokalizacja: Olecko - Suwałki

PN spalanie i inne

Post autor: Krzysiek 84 » ndz lut 05, 2012 16:29

Witam. Podepne sie pod temat.
Na ile powinien byc ustawiony kąt wyprzedzenia zaplonu w silniku PN ?
samochod poprostu nie daje rady przewalic walem.
aku sprawny, rozrusznik tez.
Jak zapali to wtedy moge juz zgasic go i pali od strzala. :?

I te podcisnienie co jest podlaczone to podczas ustawiania pozostaje tak jak jest czy odlaczyc.
obecnie zamiast 2ee jest zamontowany 2e :-)



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » ndz lut 05, 2012 18:30

marcindriver pisze: Johnatan- powiedz mi jeszcze jak sprawdzić czy potencjometr wiesza się, a jeśli się wiesza to co można z nim zrobić, czy jest możliwość jakiejś regeneracji jego.
Gdy auto sie zawiesi na 1500obr wypiąć wtyczke potencjometru i sprawdzić czy przepustnica zachowuje położenie jakie ma być na biegu jałowym.
Krzysiek 84 pisze:Witam. Podepne sie pod temat.
Na ile powinien byc ustawiony kąt wyprzedzenia zaplonu w silniku PN ?
samochod poprostu nie daje rady przewalic walem.
aku sprawny, rozrusznik tez.
Jak zapali to wtedy moge juz zgasic go i pali od strzala. :?

I te podcisnienie co jest podlaczone to podczas ustawiania pozostaje tak jak jest czy odlaczyc.
obecnie zamiast 2ee jest zamontowany 2e :-)
Na kole zamachowym masz 3 cechy. odlew i dwa nacięcia. Krańcowe nacięcie to punkt górny tłoka a obok to wyprzedzenie 6 czy 8 st. Gdy ustawiasz zapłon na jałowym biegu lampa musi pokazywać punkt krańcowy a gdy dodasz gazu przesunąć sie do punkt następnego
Sprawdz ustawienie paska rozrządu i ustaw zapłon u fachowca !!! :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Krzysiek 84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 15:14
Lokalizacja: Olecko - Suwałki

PN spalanie i inne

Post autor: Krzysiek 84 » ndz lut 05, 2012 18:57

Rozrząd jest ok.
to na lampie jak bedzie ustawial zaplon to ma byc miedzy 6 a 8 ?

Szukałem w internecie to znalazlem, ze 18.

i sam nie wiem teraz na ile powinien byc :shock:



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » pn lut 06, 2012 13:00

to daj 18. a kolega wyzej.. nie moge nic wywnioskowac z filmów


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

Re: PN spalanie i inne

Post autor: Romeck » pn lut 06, 2012 13:39

Witam wszystkich.
Rowniez posiadam mk2 w wersji madison i mam identyczny problem co kubarog. Aczkolwiek u mnie spalanie jest jeszcze wieksze (w granicach 18 litrow w cyklu miejskim przy spokojnej jezdzie). Myslalem ze wina lezy po stronie gaznika gdyz mialem problem z nastawnikiem przepustnicy, lecz po wymianie kompletnego gaznika spalanie nie zmniejszylo sie. moge wiec twierdzic ze przyczyna lezy po innej stronie ale nie mam juz pojecia po ktorej.
Proste mozliwe przyczyny wykluczone. nowy liltr powietrza, czujnik wody ok, brak jakichkolwiek wyciekow benzyny.
Auto chodzi rowno dobrze odpala no ewentualnie male zawirowania na wolnych obrotach.



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » pn lut 06, 2012 14:43

Romeck, No to mamy identyczny problem, bo u mnie spalanie ostatnio bardzo podobne, na 20l niecałe 150km.

Johnatan, Filmy zamieściłem, ponieważ kolega marcindriver prosił :-) .


A tutaj mój film jak się zachowuje przesłona - zimny silnik zaraz po odpaleniu praktycznie. Musiałem lekko gaz przytrzymywać, bo jak puściłem to obroty spadały na 500-600 tak jak w 13 sek. filmu i gasł. Podmieniałem niebieski czujnik temperatury, ale to nic nie dało.
" onclick="window.open(this.href);return false;


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » pn lut 06, 2012 15:14

Za mocno zamknięta klapka. Poluzuj siłownik i cownij go o 3 mm w strone kabiny auta. Sprawdz co bedzię..


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » pn lut 06, 2012 15:30

Siłownik to znaczy cały potencjometr przesunąć ?


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Krzysiek 84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 15:14
Lokalizacja: Olecko - Suwałki

PN spalanie i inne

Post autor: Krzysiek 84 » pn lut 06, 2012 16:08

Bylem ustawic zaplon i na starym ustawieniu bylo 36
zmniejszyl do 18, ale jak wracalem to czuc bylo ze ciezko mu sie wkrecic na wyzsze obroty. Do 100 ciągnie w miare, powyzej to słabo juz przyspiesza.
Przyspieszenie zaplonu do okolo 8-10 pomoze ?



Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Romeck » pn lut 06, 2012 21:04

kubarog- chyba nikt nie jest w stanie nam pomóc... co teraz? ;(



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

PN spalanie i inne

Post autor: barto125 » wt lut 07, 2012 01:04

To ja też się dołączę. Mam problem z tym silniczkiem od przysłony wstępnej. Jak silnik zimny, to obroty mam koło 900, nie falują, ale zaraz jak się nagrzeje, to obroty skaczą od 900-1100. A klapka otwiera się i zamyka, w kabinie słychać przekaźnik jak cyka. Co to może być? Uszkodzony siłownik?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości