[mk3] Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, Qto, italiano_83, Haki, VIP

Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Postprzez ...radek... » Wt cze 28, 2011 19:27

witam. opisze pomalu co dobiega mojemu autku. silnik 1.8 ADZ +LPG rano jak go zapale to nie chce sie przelaczyc na gaz. po zagrzaniu przelaczy sie bez problemu z ty, ze nie chce juz przelaczyc sie na benzyne. podpialem go pod kompa i wyskoczyly mi takie bledy: 523-Czujnik temperatury powietrza zasysanego, 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 brak sygnału. po odpieciu wtyczki 4-pinowej od czujnika temperatury powietrza zasysanego wszystko wraca do normy. za co odpowiedzialny jest ten czujnik??? mozna jezdzic z odpieta wtyczka? i czy wymiana pomoze, bo bylem u gaziarza(najpierw myslalem, ze to cos z instalacja) i powiedzial, ze reduktor do czysczenia. co o tym sadzicie????
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 31, 2005 21:41
Lokalizacja: krakóVW
Online: 7d 19m
Pomógł: 19

Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Postprzez ssarna1 » Wt cze 28, 2011 20:57

chcesz mi powiedzieć że działa ci na benzynie i na gazie z odpiętą wtyczką? kolego chyba nie tę wtyczkę odpinasz :jezor: brudny reduktor nie może zablokować ci zmiany rodzaju paliwa

Autor postu otrzymał pochwałę
Obrazek OEM+
ssarna1
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): Pt sty 15, 2010 23:08
Lokalizacja: jest istotna.
Online: 22d 15h 48m
Pomógł: 37
Auto: mk3 CC
Silnik: ADZ

Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Postprzez ...radek... » Wt cze 28, 2011 21:04

ssarna1 napisał(a):chcesz mi powiedzieć że działa ci na benzynie i na gazie z odpiętą wtyczką?

dokladnie tak. wtyczka 4 pinowa. zdjecie podgladowe Obrazek
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 31, 2005 21:41
Lokalizacja: krakóVW
Online: 7d 19m
Pomógł: 19

Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Postprzez Paweł Marek » Wt cze 28, 2011 21:50

Kolego źle opisujesz albo źle kojarzysz. W tej wtyczce dwa kable są do czujnika temp. powietrza zasysanego, a dwa do zasilania wtryskiwacza benzyny. Po odpięciu nie możesz więc jeździć na benzynie tylko na gazie dla którego czujnik temp jest bez znaczenia. Na czym więc polega że nie chce się przełączyć z powrotem na benzynę? Z odpięta wtyczką nie przełączysz przecież. Jesli odpinałeś wtyczkę i jeździłeś to zostaje ci błąd o czujniku temperatury, pewnie odpinałeś też wtyczkę od przepustnicy - to to samo. Skasuj błędy pojeździj na samej benzynie i dopiero wówczas testuj Vagiem ponownie czy faktycznie te czujniki sa uszkodzone.

Autor postu otrzymał pochwałę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 21:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 24d 9h 39m
Pomógł: 2723
Auto: Vento
Silnik: 2E

Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Postprzez ...radek... » Wt cze 28, 2011 22:27

jesli ta wtyczka co jest pokazana na zdjeciu jest wpieta i caly czas jezdze na paliwie wszystko jest ok. w momencie gdy samochod sie zagrzeje (tylko wtedy przelaczy sie na gaz) przelacze na gaz-auto chodzi. i wlasnie teraz jesli chce go zapalic na benzynie, albo przelaczyc na benzyne-nie ma szans(na gazie pali, ale ciezko). zeby zapalil na benzynie musze chwile poczekac, az ostygnie.

bylem wlasnie sprawdzic-chodzi na bez tej wtyczki ale 2-3 minuty. sorry za wprowadzenie w blad. kasowalem bledy, 670 sie skasuje a ten drugi zostaje. jezdze juz tak od 2 miesiecy i krew mnie juz zalewa. to ja juz nie wiem gdzie szukac przyczyny.
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 31, 2005 21:41
Lokalizacja: krakóVW
Online: 7d 19m
Pomógł: 19

Re: Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz ni

Postprzez ...radek... » Śr cze 29, 2011 17:45

wszystko jasne. znalazlem przyczyne. pod guma przy wtyczce 4 pinowej do czujnika temp.powietrza zasysanego wylecialy 2 przewody z konektorkow. z 2 i 4 pina. taka niby ************ a tak moze dac po dup.e. wszystko hula jak nalezy. :bigok: :bigok: :bigok: . panowie dzieki za sugestie. :pub:
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 31, 2005 21:41
Lokalizacja: krakóVW
Online: 7d 19m
Pomógł: 19

Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Postprzez ci-nek » So mar 30, 2013 18:46

w którym miejscu dokłądnie "wyleciały" Ci te przewody? od strony wtrysku, czy od strony przewodu?
-------------------------------------
po godzinach sobie tworzę
http://www.marcintarasiewicz.com

Obrazek
ci-nek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt paź 31, 2006 20:59
Lokalizacja: Warszawa/Białystok
Online: 3h 23m
Auto: Golf MK.III
Silnik: 1.8AAM

Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie

Postprzez ...radek... » Wt kwi 02, 2013 01:23

od strony przewodu
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 31, 2005 21:41
Lokalizacja: krakóVW
Online: 7d 19m
Pomógł: 19




Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: beRRo i 14 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,