[mk5] Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Qto, italiano_83, Michał_1977, VIP

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez pogodziontko » Śr lis 02, 2011 15:46

Witam mój problem polega na tym że rano jak zapale auto to silnik nierówno pracuje po wyłączeniu ssania trochę mniej ale dalej są wyczuwalne,dodam że mój silnik to 2.0 FSI.
Może ktoś wie o co chodzi byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
pogodziontko
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lis 02, 2011 08:24
Online: 0s
Auto: mk5
Silnik: 2.0fsi

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez Piasek » Śr lis 02, 2011 16:17

Wygląda to na problem zasyfionych gniazd zaworowych co jest wadą konstrukcyjną systemu FSI lub początku niedomagań związanych z automatyczną skrzynią biegów jeżeli masz DSG. Uzupełnij profil o dokładne info tego co masz pod maską.
Polo 86C 1.3
T4 2.5TDI 102KM
Caddy 1.9TDI ALH
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229577
Caddy 1.6TDI CAY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082
MB E240T V6 2.6L 170KM
Obrazek
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So mar 21, 2009 20:57
Lokalizacja: CRA
Online: 23d 19h 34m
Pomógł: 103
Auto: VW Caddy kombi
Silnik: ALH

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez pogodziontko » Śr lis 02, 2011 16:27

Witam skrzynia manualna ktoś mi powiedział że przyczyną może być zasyfiona przepustnica,obroty silnika stoją cały czas w miejscu drgania te przenoszą sie na karoserie z zewnątrz ich nie słychać.
pogodziontko
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lis 02, 2011 08:24
Online: 0s
Auto: mk5
Silnik: 2.0fsi

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez Piasek » Śr lis 02, 2011 16:47

Siadające przepustnice powietrza to wada Volvianek z siln 2.4 D5 ale o FSI nic mi nie wiadomo. Moim zdaniem gdyby było coś z nią nie teges - zaraz byś o tym wiedział w postaci odpowiedniej kontrolki na desce. To równie dobrze może być dwumas bo te silniki/skrzynie miały to ustrojstwo na wyposażeniu a tego ci żadna kontrolka nie pokaże.
Polo 86C 1.3
T4 2.5TDI 102KM
Caddy 1.9TDI ALH
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229577
Caddy 1.6TDI CAY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082
MB E240T V6 2.6L 170KM
Obrazek
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So mar 21, 2009 20:57
Lokalizacja: CRA
Online: 23d 19h 34m
Pomógł: 103
Auto: VW Caddy kombi
Silnik: ALH

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez pogodziontko » Śr lis 02, 2011 16:51

Piasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych?
pogodziontko
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lis 02, 2011 08:24
Online: 0s
Auto: mk5
Silnik: 2.0fsi

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez doggie » Śr lis 02, 2011 19:22

telepanie to typowe niedomaganie 2.0 FSI, nagar gniazd zaworowych, najpewniej czeka cię demontaż głowicy

Piasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych?


jeśli nie ma wypadania zapłonów to po co zmieniać
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GD
Online: 52d 23h 39m
Pomógł: 714
Auto: inny VW 4WD
Silnik: CBAB

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez Piasek » Śr lis 02, 2011 20:13

pogodziontko napisał(a):Piasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych?

doggie napisał(a):jeśli nie ma wypadania zapłonów to po co zmieniać

też tak sądzę. Zawsze możesz sprawdzić to gdzieś pod kompem ale nie sądzę aby to było przyczyną.
A kwestia tych zaworów wygląda tak:
http://pobocze.net/vw/silniki-fsi-czy-a ... -dobre.php
jak się to naprawia ?
Okazuje się ze są magicy co przy ogromnej cierpliwości potrafią zrobić to bez demontażu głowicy ale w czy Twoim się da ??
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0
A panaceum na bolączki częściowy tylko ale zawsze choć trochę likwidującym wspomniane zjawisko jest klasyczny oil-catch
http://www.clubtt.pl/testy-i-poralwnani ... lia-o.html
Jak go wykonać ?
viewtopic.php?f=35&t=245424&hilit=m%C3%B3j+oil
i do dzieła :bigok:

Reasumując: FSI to kupa.

Autor postu otrzymał pochwałę
Polo 86C 1.3
T4 2.5TDI 102KM
Caddy 1.9TDI ALH
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229577
Caddy 1.6TDI CAY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082
MB E240T V6 2.6L 170KM
Obrazek
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So mar 21, 2009 20:57
Lokalizacja: CRA
Online: 23d 19h 34m
Pomógł: 103
Auto: VW Caddy kombi
Silnik: ALH

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez pogodziontko » N lis 06, 2011 19:36

witam czy jest opcja samemu to wyczyścić?
pogodziontko
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr lis 02, 2011 08:24
Online: 0s
Auto: mk5
Silnik: 2.0fsi

Nierówna praca silnika 2.0 FSI

Postprzez Paweł Marek » N lis 06, 2011 23:19

Przeczytaj tematy pod powyższymi linkami.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 24d 8h 27m
Pomógł: 2723
Auto: Vento
Silnik: 2E




Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,