GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Regulamin działu
1. Przed założeniem tematu prosimy o zapoznanie się z zasadami zakładania tematów w tym dziale: REGULAMIN Posty nie spełniające tych kryteriów będą notorycznie kasowane lub przenoszone do zsypu a użytkownicy upominani ostrzeżeniami

2. Zakładaj nowy temat tylko w przypadku gdy prosisz o ocenę konkretnego pojazdu lub grupy pojazdów zgodnie z zasadami:
a) W jednym temacie pytamy tylko i wyłącznie o tę samą markę, model i typ do ceny z góry ustalonej po to aby wyeliminować połączenie w temacie np. Citroena z Volkswagenem czyli "poplątanie z pomieszaniem", przykładowy wzór tematu na konkretny egzemplarz: model/typ, silnik, rocznik, cena, miasto
b) W przypadku prośby o ocenę kilku egzemplarzy danego modelu należy tytułować temat zgodnie z przykładem: model/typ, silnik, w cenie do ... /górny pułap cenowy/
c) W przypadku zmiany omawianego samochodu w temacie należy zmodyfikować opis tematu czyli wejść w edycję swojego pierwszego postu

3. Jeśli nie masz konkretnego auta do oceny a pytania odnośnie wyboru auta/silnika zadaj pytanie w tematach podwieszonych jak ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady*** lub w tym Co kupić - benzynę, diesla a może LPG? lub w pozostałych

GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez Jakobe » Cz sty 11, 2018 19:02

Witam

Interesuje mnie ten golfik, w ogłoszeniu podany jest nr vin.

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... zq568.html

Gość twierdzi że nic nie lakierowane poza przednim zderzakiem i że do końca serwisowany w ASO, przebieg też ponoć prawdziwy.

Rozrząd nie był wymieniany od nowości.

Powiedzcie jak w tym silniku jest z tym napędem pompy tzn gniazdem i imbusem? Raz czytam że do 2009r problem występywał a po już nie, a drugi raz że problem cały czas występuje? Silnik CBBB

Pozdrawiam


Czytamy regulamin // moderator

Regulamin działu
1. Przed założeniem tematu prosimy o zapoznanie się z zasadami zakładania tematów w tym dziale: REGULAMIN Posty nie spełniające tych kryteriów będą notorycznie kasowane lub przenoszone do zsypu a użytkownicy upominani ostrzeżeniami

2. Zakładaj nowy temat tylko w przypadku gdy prosisz o ocenę konkretnego pojazdu lub grupy pojazdów zgodnie z zasadami:
a) W jednym temacie pytamy tylko i wyłącznie o tę samą markę, model i typ do ceny z góry ustalonej po to aby wyeliminować połączenie w temacie np. Citroena z Volkswagenem czyli "poplątanie z pomieszaniem", przykładowy wzór tematu na konkretny egzemplarz: model/typ, silnik, rocznik, cena, miasto
b) W przypadku prośby o ocenę kilku egzemplarzy danego modelu należy tytułować temat zgodnie z przykładem: model/typ, silnik, w cenie do ... /górny pułap cenowy/
c) W przypadku zmiany omawianego samochodu w temacie należy zmodyfikować opis tematu czyli wejść w edycję swojego pierwszego postu

3. Jeśli nie masz konkretnego auta do oceny a pytania odnośnie wyboru auta/silnika zadaj pytanie w tematach podwieszonych jak ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady*** lub w tym Co kupić - benzynę, diesla a może LPG? lub w pozostałych



Jakobe
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 15, 2009 20:06
Lokalizacja: Pomorskie
Online: 5d 22h 59m
Pomógł: 2
Auto: Seat Ibiza
Silnik: AFN

Re: GOLF 6 GTD Szczecin 3d

Postprzez Pastusiak » Cz sty 11, 2018 20:01

Ja bym odpuścił, cena poniżej średniej, auto zmienia co 3-4 lata właściciela i przy prawie 200 tys i po 8 latach rozrząd jeszcze z fabryki. Ciekawe jak sprzęgło/dwumas albo turbosprężarka.
Nie lepiej szukać zwykłego 140 albo nawet 110 z PL salonu, zdrowego 5 drzwi z fajnym wyposażeniem? highline? Przecież to zwykłe 2,0 tdi rozkręcone przez fabrykę, w podstawowych możesz zrobić chip/program
Dobre egzemplarze chodzą za ponad 30 tys także tutaj może być różnie.

Na dzień dobry gdybyś kupił masz wkład z 2 tys, bo rozrząd to podstawa, wszystkie płyny i filtry, sprawdzić klimę itd, tutaj mogą być różne kwiatki.

Jak ogólnie jestem na nie, sprawdzić możesz ale dla mnie egzemplarz podejrzany.

A co do tej pompy oleju, to pierwsze roczniki więc tutaj myślę nie będzie problemu raczej 2008 rok bym powiedział i to też nie zawsze.
Na pewno cały czas problem nie występuje także nie ma obaw.

Z tym serwisowaniem w ASO to też bajka o 19:00 dla dzieci, rozrząd producent zaleca wymieniać przy 120 tys i on był serwisowany?? tzn co? wycieraczki w ASO kupił? :-)
Z przodem jak dla mnie było coś więcej bo wydaje mi się że maska też była demontowana i nie jest oryginalne spasowana.



Pastusiak
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt mar 13, 2015 23:56
Online: 5d 11h 24m
Pomógł: 12
Auto: Golf IV
Silnik: AGU+

GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez doggie » Cz sty 11, 2018 22:35

Zastanawiam się czy myślenie aż tak boli żeby nie potrafić zinterpretować prostego regulaminu! I dlaczego ja to muszę robić za ciebie! Kolejna rzecz - po co założyłeś następny taki sam temat?!

Co do tematu to myślisz że GTD z 2010 roku za tak śmieszne pieniądze to dobry wybór? Bo ja jestem pewien że to musi być wtopa, skoro tyle kosztuje zwykłe mk6

Pastusiak napisał(a):rozrząd producent zaleca wymieniać przy 120 tys.


120 tys km było w Mk5 1.9 TDI PD BRU, BKC, BXJ, BXF i 2.0 TDI BKD, AZV a w TDI PD BXE/BLS i 2.0 BMM/BMN od 2006/2007 było 150 tys a potem w CR wprowadzono 210 lub 240 dokładnie nie pamiętam



doggie
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GD
Online: 75d 22h 58m
Pomógł: 728
Auto: inne
Silnik: N47

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez Jakobe » Cz sty 11, 2018 22:39

doggie napisał(a):Zastanawiam się czy myślenie aż tak boli żeby nie potrafić zinterpretować prostego regulaminu! I dlaczego ja to muszę robić za ciebie! Kolejna rzecz - po co założyłeś następny taki sam temat?!

Co do tematu to myślisz że GTD z 2010 roku za tak śmieszne pieniądze to dobry wybór? Bo ja jestem pewien że to musi być wtopa, skoro tyle kosztuje zwykłe mk6


Nie wiem co w moim temacie było nie zgodne z regulaminem ... Myślałem że chodzi o dyskusje na temat silnika.

Co do GTD to widzę że tanio, chociaż za 3d są niższe ceny a jak wpiszemy vin w google wyskoczy ogłoszenie z lipca z ceną 45tys, jeszcze 5 dni temu cena była 35tys. Goś twierdzi że wszystko jest w super stanie więc pomyślałem że może ktoś mieszka w okolicach i by mógł zerknąć na niego ...



Jakobe
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 15, 2009 20:06
Lokalizacja: Pomorskie
Online: 5d 22h 59m
Pomógł: 2
Auto: Seat Ibiza
Silnik: AFN

GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez doggie » Cz sty 11, 2018 23:32

Jakobe napisał(a):Nie wiem co w moim temacie było nie zgodne z regulaminem ...

No właśnie, a szkoda bo regulamin u góry jest klarowny

Poza tym skoro cena tak gwałtiwnie spadła to już budzi podejrzenie


mała aktualizacja jeśli chodzi o golfa , w ETKA wygląda to tak:
- 1.6 TDI - napęd pompy oleju na pasku /wszystkie/
- 2.0 TDI CLCA - napęd pompy oleju na pasku jak w 1.6 TDI
- 2.0 TDI CJAA - napęd pompy oleju na łańcuchu jak w 1.9 TDI
- 2.0 TDI /CBDA CBDB dla Mk5 Variant/ CBDC CJAA - napęd pompy oleju na łańcuchu jak w 1.9 TDI
- 2.0 TDI CBAA CBAB CBBB - napęd pompy oleju na kołach zębatych z zabierakiem 77mm 03G115105E lub G od 04.11.2009 zastąpione zabierakiem 100mm 03G115281E /do 03.11.2009 roku zamiennie można stosować utwardzone 77mm 03G103295K lub AK/ ponadto był jeszcze zabierak 03G115281D 77mm wycofany 01.12.2010 i zastąpiony 03G115281F 77mm
- 2.0 TDI CFFA CFFB CFGB - napęd pompy oleju na kołach zębatych z poprawionym zabierakiem 100mm 03G115281E

W mk5 Variant 2.0 TDI napęd pompy oleju jak w 1.9 TDI, w mk6 wszystkie CFFA CFFB CFGB mają zabierak 100mm natomiast CBAA CBAB CBBB różnie w zależności od wypustu mogą mieć 77mm, poprawiony utwardzony 77mm lun już 100mm, zależy od konkretnego VIN, jak się rozkodujedo pliku txt do ETKA to można sprawdzić konkretnie

Autor postu otrzymał pochwałę



doggie
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GD
Online: 75d 22h 58m
Pomógł: 728
Auto: inne
Silnik: N47

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez Pastusiak » Pt sty 12, 2018 01:47

doggie napisał(a):120 tys km było w Mk5 1.9 TDI PD BRU, BKC, BXJ, BXF i 2.0 TDI BKD, AZV a w TDI PD BXE/BLS i 2.0 BMM/BMN od 2006/2007 było 150 tys a potem w CR wprowadzono 210 lub 240 dokładnie nie pamiętam


Ok no to może nie 120 ale wątpie o że przy 200 tys..
u kuzyna w książce serwisowej od mk6 2,0 tdi 110 koni z 2008 roku jest coś takiego:
Obrazek

Ale już mniejsza z tym przy jakim przebiegu, takie auto to od razu powinno mieć cały pakiet startowy przeprowadzony, oleje, filtry + rozrząd. Co innego gdyby miał 80 tys i np polski salon.
Kto wie, co tam z nim robili poprzednicy.
A co do zapewnień sprzedającego że super stan, no to co się dziwić? a co ma mówić że coś niedomaga? Tylko takie promocje na auta nie istnieją że w ciągu kilku dni schodzi o 5 tys w dół a kiedyś sprzedawał za 35 albo że latem chciał 45 tys.
Poczekaj jeszcze to do 25 tys może zejdzie :-)



Pastusiak
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt mar 13, 2015 23:56
Online: 5d 11h 24m
Pomógł: 12
Auto: Golf IV
Silnik: AGU+

GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez Jakobe » Pt sty 12, 2018 08:38

Dzięki Panowie

Gdybym miał bliżej to już bym jechał oglądać, ale fakt cena trochę śmierdzi, korci mnie bo podoba mi się bardzo ... a tak tłuc się z Gdańska do Szczecina gdzie nie ma ekspresówek i autoban to słabo ...

Może ktoś z okolic mógłbym jechać go obejrzeć - przeleje na flaszkę



Jakobe
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 15, 2009 20:06
Lokalizacja: Pomorskie
Online: 5d 22h 59m
Pomógł: 2
Auto: Seat Ibiza
Silnik: AFN

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez doggie » Pt sty 12, 2018 13:13

Pastusiak napisał(a):

Ok no to może nie 120 ale wątpie o że przy 200 tys..


wątpić to może niewierzący w Boga, a tutaj trzymajmy się faktów a fakty są takie że jest taki interwał jak 210kkm, są 2.0 TDI CR które mają interwał wynoszący 180kkm, wszystko zależy od kodu silnika, roku produkcji itp... W obecnych TSI/TFSI interwał też jest dłuższy niż 150kkm. Prawda jest też taka że co książka to inaczej, sam widziałem na podstawie Mk6 że jest mowa o 210 tys km a także widziałem 180 ts km. Poniżej scan wycinka z Contitecha:

Obrazek

tutaj całość https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... 35#p260935




ale mniejsza z tym, nie o tym temat



doggie
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GD
Online: 75d 22h 58m
Pomógł: 728
Auto: inne
Silnik: N47

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez marmi m » So sty 13, 2018 00:37

Pastusiak Rozrządy w tych autach wymienia się co 180-210 tyś zależnie od roku i silnika...

To nie takie zwykłe 2.0 tdi rozkręcone przez fabrykę, wersja 170Km ma inne turbo i nie tylko w porównaniu do 140 i 110 km...

Natomiast GTD za takie pieniądze to niezbyt, cena jest niesamowicie niska, ciekawe o co chodzi...

jak kolega szuka auta 3D to oceniajcie to auto, nie rozumiem po co pisać czy nie lepiej szukać czegoś w 5D, nie każdy toleruje taką ilość drzwi.... :banghead:



CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce
Online: 23d 2h 5m
Pomógł: 26
Auto: GOLF 6
Silnik: CBDC

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez tatian » So sty 13, 2018 01:00

Nie wiem jak wygląda ten egzemplarz, ale wersję 3d są w zasadzie niesprzedawalne i stąd ceny są też inne.



tatian
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): So sie 19, 2017 22:23
Lokalizacja: Włocławek
Online: 4d 3h 47m
Pomógł: 2
Auto: VW Golf MK 7
Silnik: CRBC

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez doggie » So sty 13, 2018 11:03

marmi m napisał(a):
To nie takie zwykłe 2.0 tdi rozkręcone przez fabrykę, wersja 170Km ma inne turbo i nie tylko w porównaniu do 140 i 110 km...


dokładnie, turbo, wtryskiwacze a jeśli chodzi o wersję 110ps to ma sprzęgło 228mm jak 1.9 TDI gdy pozostałe 2.0 mają 240mm

tatian napisał(a):Nie wiem jak wygląda ten egzemplarz, ale wersję 3d są w zasadzie niesprzedawalne i stąd ceny są też inne.


wersje GTD w PL można praktycznie na palcach ręki policzyć więc byłbym ostrożny z tą "niesprzedawalnością", z obserwacji rynku wiem, że jak jest porządna wersja GTD mk6 to sprzedaje się na pniu bez względu na ilość drzwi



doggie
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GD
Online: 75d 22h 58m
Pomógł: 728
Auto: inne
Silnik: N47

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez Pastusiak » So sty 13, 2018 20:00

Wersja 5 drzwi jest dużo lepsza, a to nie jest GTI czy R, 3 drzwi to każdy będzie wolał kupić Scirocco niż zwykłego Golfa. 5 drzwi o wiele praktyczniejsza, wygodniejsza i bardziej poszukiwana.
Tu ani nikogo nie zabierasz za bardzo, bo skakanki do tyłu to bezsens, ani dla ojców rodzin to nie jest auto, dodatkowo drogie, bo zwykłe 2,0 tdi 110 można mieć taniej, a tutaj płacisz za "ala sportowego diesla" bo kierownica sportowa, nakładki, fotele.. a moc hmm no ok wtryski turbo, ale to wciąż klekot 2,0 tdi, ze 110 zrobi się okolice 180.
Obawiam się że chętnych na GTD nie ma, więc stąd ich mała ilość w PL, a ceny wysokie, bo 2,0 tdi to się kupuje na trasy, do podróżowania, a w pojedynkę rzadko kto podróżuje. Do sportu to jest GTI albo R
I tak jak mówię Scirocco jest bardziej poszukiwane jeśli mówimy o 3 drzwiach.

Natomiast co do rozrządu, producenci czy mechanicy też podają różne interwały wymiany oleju, ale wydaje mi się że i olej i nawet rozrząd przy aucie za takie pieniądze to są grosze. Myślę że warto to zrobic, tym bardziej że tego codziennie się nie wymienia. Chyba że ktoś wszystkie pieniądze wydaje na auto i potem tankuje za 15 zł 3 litry paliwa na jakieś kiepskiej stacji byle by tanio była ropa.



Pastusiak
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt mar 13, 2015 23:56
Online: 5d 11h 24m
Pomógł: 12
Auto: Golf IV
Silnik: AGU+

GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez doggie » So sty 13, 2018 22:39

Z wersji 110 nie zrobisz 180 samym programem



doggie
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GD
Online: 75d 22h 58m
Pomógł: 728
Auto: inne
Silnik: N47

Re: GOLF 6 GTD 29900 zł Szczecin

Postprzez Pastusiak » N sty 14, 2018 00:08

Bez problemu:
Obrazek

Obrazek

110 to zduszona fabrycznie 140tka, jedynie skrzynka 5 zamiast szóstki, więc wystarczy zrobić tak jak 140tkę i 180 w zasięgu.

stage II to jest gdzieś tam powiedzmy 210-220 koni.



Pastusiak
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt mar 13, 2015 23:56
Online: 5d 11h 24m
Pomógł: 12
Auto: Golf IV
Silnik: AGU+

Następna strona



Powrót do Chcę kupić auto

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość