Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- TomaszekGT
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: wt gru 04, 2007 20:40
- Lokalizacja: Lubliniec
- Auto: vw golf 4 2.0
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Kiedyś to tdi 110km na pompie to był skomplikowany silnik sam takiego miałem, ale trwały. Dziś to wybieranie mniejszego zła moim zdaniem ale producenci zarabiają.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Ja znajduję taką zależność, że mają się dobrze silniki diesla z CR ale z wtryskami magnetycznymi Boscha.
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Auto z USA jedynie jak sobie sam przywieziesz - u nas są tylko dwa rodzaje sprawadzonych: po powodzi albo po takim dzwonie, że w USA nie zostały dopuszczone do ruchubblazej6 pisze:a co myślicie o Passatach 2.0 TSi CC z USA ?
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Albo przyjechał sam VIN Ale to się w sumie łączy z opcją nr 2.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jeżeli auto będzie pewne to jednostka jak i auto na +:)bblazej6 pisze:a co myślicie o Passatach 2.0 TSi CC z USA ?
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Pomijając że jednostka awaryjna to auta z USA to jest loteria i raczej bym odpuścił, a jak już to szukał 3,6 V6 ale dosyć drogi w utrzymaniu albo 2,0 TDI Common Rail - dużo lepszy silnik, chyba że malutkie przebiegi.bblazej6 pisze:a co myślicie o Passatach 2.0 TSi CC z USA ?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
nie bardziej niz innePastusiak pisze:
Pomijając że jednostka awaryjna
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Żadna loteria, to auta obarczone najmniejszą niepewnością, na 100% strach do nich wsiadaćPastusiak pisze:USA to jest loteria
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
No myślę że 2,0T Renault albo 2,5T Volvo/Ford nie mają takich problemów, chyba że mówisz o innych TFSIdoggie pisze: nie bardziej niz inne
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
wymienione przez ciebie też nie są idealne, wielu chłopaków na forum piątki ma GTI z 2.0 TSI i nie narzekająPastusiak pisze:No myślę że 2,0T Renault albo 2,5T Volvo/Ford nie mają takich problemów, chyba że mówisz o innych TFSIdoggie pisze: nie bardziej niz inne
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Pytanie tylko ile "te chłopaki" nimi kilometrów robią bo
Jeżeli weźmiemy jeszcze pod uwagę czynnik "korekcyjny" wyświetlacza kilometrów jaki powszechnie w tym kraju panuje uważam że dużo mniejszym ryzykiem obarczony będzie zakup któregoś z w/w niż FSI/TSI/TFSI zwłaszcza jeszcze że żaden z nich nie nadaje się do gazu (za akceptowalne w stosunku do wartości pojazdu kwoty)
te jednostki wielokrotnie udowodniły i nadal to robią że przebiegi rzędu 300 tys km to żaden wyczyn dla nich.Pastusiak pisze:2,0T Renault albo 2,5T Volvo/Ford
Jeżeli weźmiemy jeszcze pod uwagę czynnik "korekcyjny" wyświetlacza kilometrów jaki powszechnie w tym kraju panuje uważam że dużo mniejszym ryzykiem obarczony będzie zakup któregoś z w/w niż FSI/TSI/TFSI zwłaszcza jeszcze że żaden z nich nie nadaje się do gazu (za akceptowalne w stosunku do wartości pojazdu kwoty)
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
wystarczy pierwszy lepszy temat z innego forumdoggie pisze: wymienione przez ciebie też nie są idealne, wielu chłopaków na forum piątki ma GTI z 2.0 TSI i nie narzekają
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=54&t=27738" onclick="window.open(this.href);return false;
poza tym 2,0 TFSI z 2004 roku a 2,0 TSI 2009-..to coś innego.
W mk5 GTI nie było CAWB ani CCZB silników, ten ostatni to miał nawet 211 koni, to trochę cos innego.
Ja bym się w to nie pchał.
Jak już wolałbym 3,6 FSI przynajmniej fajnie brzmi i konkretny silnik, co prawda niby FSI miewają odkładający się nagar ale...chyba mniej problemów spawają niż doładowane 1,8 czy 2,0
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
nie widze sensu w przytaczaniu takich postów, równie dobrze mozna znaleźć negatywne opinie np. o fordowskim 2,5 czy 2.0T z reni, od opinii przypadkowych ludzi wazniejszy jest stan konkretnego egzemplarza,Pastusiak pisze:
wystarczy pierwszy lepszy temat z innego forum
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości